Gå til innhold

Erfaring med hjernesvulst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle hvordan dere opplevde symptomene? 

Anonymous poster hash: 619e5...510
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved hjernesvulst får man som oftest kraftig hodepine som vedvarer, synsforstyrrelser, kvalme

Anonymous poster hash: 01a48...b19

Skrevet

Ved hjernesvulst får man som oftest kraftig hodepine som vedvarer, synsforstyrrelser, kvalme

Jeg vet hva som står i teorien.. jeg vil høre erfaringer..

HI

Skrevet

Ved hjernesvulst får man som oftest kraftig hodepine som vedvarer, synsforstyrrelser, kvalmeAnonymous poster hash: 01a48...b19

Jeg vet hva som står i teorien.. jeg vil høre erfaringer..HI Anonymous poster hash: 619e5...510
Det er erfaringer!

Skrevet

Ved hjernesvulst får man som oftest kraftig hodepine som vedvarer, synsforstyrrelser, kvalmeAnonymous poster hash: 01a48...b19

Jeg vet hva som står i teorien.. jeg vil høre erfaringer..HI Anonymous poster hash: 619e5...510
Det er erfaringer!

Ja, selvfølgelig.. men jeg spør jo "hvordan opplevde du symptomene", da er jeg jo opptatt av litt mer enn en oppramsing slik det står i bøkene...

hi

Skrevet

Skikkelig sympatisk du HI?

er det svar som:smertefullt, ubehagelig, skremmende , deprimerende, altoppslukende osv du er ute etter?

Det er bare å fylle på selv.

Anonymous poster hash: 1b1fc...d45

Skrevet

Jeg er ikke HI, men lurer. Har de siste ukene hatt noe som minner om migrene. Det kommer og går litt, men er hver dag. Det er utrolig vondt. I tillegg er jeg mye uvel og kvalm. Sover mye lenger enn før og blir aldri ordentlig uthvilt. Kan det være tegn på hjernesvulst?

Anonymous poster hash: b9041...195

Skrevet

Jeg er ikke HI, men lurer. Har de siste ukene hatt noe som minner om migrene. Det kommer og går litt, men er hver dag. Det er utrolig vondt. I tillegg er jeg mye uvel og kvalm. Sover mye lenger enn før og blir aldri ordentlig uthvilt. Kan det være tegn på hjernesvulst?

Nå må du ikke tenke det verste. Det kan jo være så uendelig mye annet. Kan jo være at du har noen mangler av feks jern eller vitaminer. Spiser du og drikker tilstrekkelig? Syns det er ille at mange tenker det verste med en gang... Om du er bekymret så dra til legen og få de til å ta nødvendige undersøkelser og blodprøver. Ikke sitt på et forum og spør om slikt. Ingen kan gi noe svar på det. Kun ville antakelser og spekulering. Fører ingenting godt med seg. Hilsen sykepleier.

Anonymous poster hash: 1427a...b1f

Skrevet

Jeg har ingen mangler. Ble sjekket for alt slik for to måneder siden. Er ikke bekymret heller. Bare lurer på hva hodepinen kommer av.

Skrevet

Skikkelig sympatisk du HI?

er det svar som:smertefullt, ubehagelig, skremmende , deprimerende, altoppslukende osv du er ute etter?

Det er bare å fylle på selv.

Anonymous poster hash: 1b1fc...d45

Så jeg er usympatisk fordi jeg etterlyser mer utfyllende svar og egenerfaringer på hvordan symptomene oppleves? Og det var ikke nødvendigvis det psykiske aspektet jeg var ute etter, selv om ditt dømmende hode tenkte det. Skjønner ikke hvorfor du er så angripende.

hi

Skrevet

Jeg har blitt operert for hjernesvulst tidligere. Hvis du vil kan du sende meg en pm med spørsmål, så kan jeg svare deg på hvordan JEG opplevde det:) ønsker ikke å utbrodere på et åpent forum;)

Skrevet

Jeg har blitt operert for hjernesvulst tidligere. Hvis du vil kan du sende meg en pm med spørsmål, så kan jeg svare deg på hvordan JEG opplevde det:) ønsker ikke å utbrodere på et åpent forum;)

Takk! :) skal sende deg pm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...