Gå til innhold

Feirer dere voksenbursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Absolutt og i stort monn og gjerne i mange omganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ta med mannen på kino og ut å spise ;) sikkert kjedelig i andres ører å høre, men vi koser oss :D

Anonymous poster hash: 9a38a...5bc

Skrevet

JA!! Vi elsker enhver anledning til å møte i gode venners lag :)

Har lite familie i byen, så blir den familien jeg har valgt meg ;)

Lager mat, kaker og koser oss :)

Skrevet

Nei, vi ser ingen grunn til å feire at vi blir gamle. Selv om det selvfølgelig er et dårligere alternativ å ikke bli eldre, selvsagt... Men nei, ikke "vanlige" bursdager, heretter blir det bare på runde tallet, som 50 og 60 og sånn.

Anonymous poster hash: d783f...199

Skrevet

ja, jeg & mine 3 brødre feirer sammen da selv om vi ikke har bursdags samtidig eller samme års tid. de bor i australia uas & korea så når de kommer hjem på sommeren har vi selskap  & alle 4 får gaver fra familie & venner :) er somregel noen dager før eller etter min bdag. på min dag spiser jeg, mamma, stefar, bio bror med sambo & min sambo ute :) begge deler er kjempe kos :D ste brødrene våre får så klart lov å være med når vi feirer ute også om de er hjemme men de blir aldri med.. 

Anonymous poster hash: 36a9c...49c
Skrevet

Mannen feirer som regel bursdag med meg og barn. Hender det dukker opp noen venner, men lager ikke en skikkelig feiring.

Pleier å dra ut på byen når jeg selv har bursdag :) Bor langt unna familien min så derfor feires den aldri sammen med de.

Anonymous poster hash: bd328...4b2

Skrevet

Hva sier barna til dere som nekter å feire egne bursdager da?

Mine barn forventer muffins, is og brus når noen har bursdag de, og at besteforeldre, tanter og onkler skal komme på besøk er en selvfølge. For dem er mammas bursdag like viktig som deres egne og jeg ser liksom ikke for meg at jeg skulle si til dem at nei dessverre, voksne feirer ikke bursdag de... 

Men nå synes jeg det er koselig å samle storfamilien jeg da, så det er ikke noe problem. Ikke gjør jeg det for gavene heller, vi gir bare symbolske gaver til hverandre vi voksne i familien og den gaven kommer uansett om det er selskap eller ikke (som f.eks en flaske vin, en blomst, en velduftende bodylotion e.l. småting). Skikkelige gaver får vi av foreldrene våre da, selv om vi er voksne selv, og det minste vi kan gjøre er å by på kaffe og kake som takk synes jeg. Tenker dere at dere skal slutte gi deres barn gaver når de blir voksne også, og at dere ikke skal få komme til dem og gi dem en oppmerksomhet når de har bursdag?

Anonymous poster hash: 72f00...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...