Gå til innhold

Syden om 2.5mnd - mulig å gå ned 10kg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på 3 dager komt meg ned 0.5kg.

Strengt kosthold, fører kcal og trener. Har ikke tid til trening hver dag men satt opp 4-5økter i uken, hovedsakelig kondisjonstrening da jeg liker d best:)

Anonymous poster hash: fd0f0...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ca 10 uker? Burde være mulig ja. Selv har jeg gått ned 4.3 kg på 2 uker. Er da streng med meg selv, det eneste "godteriet" jeg unner meg er øl eller vin (kunne vært sjokolade, men du får lite sjokolade for 140 kcal), og da regnes de inn i kcalregnskapet. Har ca 1200 kcal til dagen og 30 min kardio/styrke.

Lykke til! Jeg veide 74.5 kg i dag tidlig, så nå har jeg 9.5 kg igjen til målet mitt. Håper jeg klarer å være der til minstens ettårsdag i slutten av juni.

Anonymous poster hash: 7eb31...fd8

Skrevet

Det er fullt mulig hvis du har en del kilo og ta av. Er du allerede slank og vil bli enda slankere kan det nok ta litt mer tid.

Bytt ut noen av øktene med styrketrening. Muskler fører til økt fettforbrenning.

Spis mye proteiner, lite fett og karbohydrater. Kutt sukker.

Så tipper jeg mye er gjort. Lykke til og god ferie! :)

Skrevet

Nå veier jeg 66kg og vil ned siste rest. Føler meg ikke stor men noen kg for mye.

Er ca 163 cm. Er stram i kroppen :)

Anonymous poster hash: fd0f0...5c8

Skrevet

Jeg tror målet er for stort på den tiden. Med strengt kosthold og trening ser jeg for meg at du klarer max 5-6 kg. Ville vurdert Herbalife eller Allevo var jeg deg. Det blir en hestkur, og du vil sikkert gå litt opp igjen senere, men du når målet ditt før turen ;)

Anonymous poster hash: 36997...0d2

Skrevet

Du er nok ikke feit nok for det, desverre. Men tren, stram opp, og du blir feiende flott! Jeg har gått ned 17 på 3 mnd, men så har jeg hvertfall 20 til som skal av før det er bra...og da har jeg sikkert enda mer å gå på

Anonymous poster hash: 2282f...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...