Gjest Fru Banderas Skrevet 3. mai 2014 #1 Skrevet 3. mai 2014 Hat: Massiv eksamen om FEM dager, herreguuuuuuud! Nøytralt: Overskyet ute. Elsk: Om seks dager er jeg fri som fuglen! Så snart eksamen er over skal jeg planlegge ferien mer i detalj. Barbie i et ponnyeventyr er barnevakt for arvingen, så jeg kan lese ganske mye! Det er mai, og følgelig snart den 17.! Bunaden har vokst med en halvmeter rundt livet.
Musemorbr / Skrevet 3. mai 2014 #2 Skrevet 3. mai 2014 Jeg var på skobutikk i går, så i natt har jeg drømt om vidunderlige småsko. Sånne skikkelig fine som gjør at jeg kan bruke kjole utendørs om sommeren. Har ikke rom i økonomien for småsko, siden så mye annet må prioriteres nå, så det er litt hat. Men joggeskoene fra foregående år, som var sprukket, hadde løs såle, var sydd med fiskesnøre, og hadde to hull i hver såle, de er nå utskiftet med et par herlige, knæsj rosa asfaltsko kjøpt på 70%salg. Skikkelige gladsko. Så det går egentlig greit at det blir en buksekledt sommer. Kjempeelsk! I dag er det tørrvær, og det betyr trilletur i de nye rosa. Yay!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. mai 2014 #3 Skrevet 3. mai 2014 Grytebrød ferdigstekt til 40-årslag i ettermiddag. Fornøyd med habitten til laget som innebærer ute og grille, sitte i partytelt og være litt inne. Ovnen er i tillegg full av horn med ost og skinke til dagen derpå i morgen. Barnefri om to timer og da blir det lakking, vasking stussing og maling for festklargjøring. Mye zen i kjøkkenet!
sug lut Skrevet 3. mai 2014 #4 Skrevet 3. mai 2014 Bare elsk: Ikke så mye sol ute, men sol inne og sol i sinnet En unge dratt hjem en gang i natt, full av kake og mammatid og tilstukket en lapp for å kose seg i helga, og en unge stod opp glad og fin og ble avlevert på aktivitet i otta Langtur på helt nytt sted på skauen, det er ikke så mange andre der klokka åtte om morran, kan man si, bare fuglene og oss Meditativ rusling på hagesenter resulterte i 770 kroner i stauder til borettslaget, jeg kan dermed både gå langt inn i meg selv mellom plantehyller, handle for andres penger, og grave en femten-seksten hull Enkel middag klar, kylling og avokado og småtomater er sånt som gjør seg sjøl Fint besøk i kveld Enda ikke mer enn tidlig formiddag, et hav av helg igjen
lavendelblomst Skrevet 3. mai 2014 #5 Skrevet 3. mai 2014 Lillefrøkna har overnattet hos sin bestefar, så jeg fikk sove lenge! Vi skal lage tapas i dag. Jeg har bursdag. Alt er bare elsk idag:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mai 2014 #6 Skrevet 3. mai 2014 Lite eller faktisk ikke noe hat Elsk er det nok av Overstått barneselskap for eldste igår. Tom. før dagen slik at den bare kan nytes når den kommer neste uke. Fyr i ovnen Nydusja og nybarbert på alle steder som vanligvis får slik behandling Lage kake i hele dag uten å legge på meg et gram Familieselskap imorgen uten å falle av kur Eldste er så stor at de har syklet til "sentrum" hvor skole og butikk ligger. Minste ser på film Iskaldt og masse blås ute, men sol. Og nærmere godt inne. Mannen er hjemme og det er faktisk kjempe godt
seigdamererbest Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 En rolig morgen etter en natt der vi alle våknet i en annen seng enn den vi sovnet i. Sol og blå himmel, så mulighet for en tur som går forbi iskiosken. Ungene leker fint sammen ( enn så lenge...) Får snart besök fra Norge så holder på å legge inn bestilling på römmegröt, spekemat, bamsemums og lefser :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Konfirmasjon til fine niesa idag, og jeg er klar, med unntak av at jeg loffer rundt i joggis enda. Friske unger, det er bra. Straks minien våkner skal ungene bades, bespises og kles, så er vi good to go. Musemor: hvilken str bruker du i sko? Jeg har nemlig en haug av diverse sko jeg uansett skal gi bort- i str 37-, så om det skulle passe deg er det bare å rope ut!
Anne-B. Skrevet 3. mai 2014 #9 Skrevet 3. mai 2014 Mannen har tatt barna med på biblioteket og handletur, slik at jeg får sitte hjemme og skrive alene. Vet ikke om det er hat, elsk eller nøytralt.
Musemorbr / Skrevet 3. mai 2014 #10 Skrevet 3. mai 2014 Snille, flotte LillaGorilla. <3 Jeg har hoppet fra 39 til 40 etter siste svangerskap, så det er nok utelukket. Heldiggris som har sånne feminine føtter. Det er også derfor jeg er helt i minus med fottøy. Jeg får nok lagt inn småsko i neste års budsjett, eller senere i sesongen. Eller at jeg kommer over noe på supersalg. Har desuten sjekket, og jeg har et par grønne ballerina i 39 som lar seg tvinges på hvis tåneglene er nyklippte. Lider i så måte ingen nød.
sug lut Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Lillefrøkna har overnattet hos sin bestefar, så jeg fikk sove lenge! Vi skal lage tapas i dag. Jeg har bursdag. Alt er bare elsk idag:) Gratulerer med dagen!
*Miss Marple* Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Lillefrøkna har overnattet hos sin bestefar, så jeg fikk sove lenge! Vi skal lage tapas i dag. Jeg har bursdag. Alt er bare elsk idag:) Gratulerer med dagen
*Miss Marple* Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Hat: Mini syk på tredje dagen. Elsk: Mini er bedre, drikker vann og spist to skjeer yoghurt. Midi glad og forelsket. Mannen hjemme og skjemmer meg bort. Fyr i ovnen. (Hvor ble sommeren av???) Shopping på salg i går. Lørdag og klart for god mat til kvelden. Snart besøk av Maxi og kjæreste.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Lillefrøkna har overnattet hos sin bestefar, så jeg fikk sove lenge! Vi skal lage tapas i dag. Jeg har bursdag. Alt er bare elsk idag:) Gratulerer så masse med dagen :D
Gjest Helle_Høygir Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Lillefrøkna har overnattet hos sin bestefar, så jeg fikk sove lenge! Vi skal lage tapas i dag. Jeg har bursdag. Alt er bare elsk idag:) Gratulerer med dagen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Dagen har blitt enda bedre enn ventet Har bakt kake til storesøster imorgen, har vært i 3 butikker for å finne rett is også. Bilen er vasket, selv om mannen i dette øyeblikket er ute og skitner den til igjen, bare fordi han vil slippe å fylle diesel på sin før imorgen.. Jeg har både ryddet og ommøblert på soverommet og er kjempefornøyd! Er steinklar for neste prosjekt, men har ingen plass å gjøre noe nå..
Anne-B. Skrevet 3. mai 2014 #17 Skrevet 3. mai 2014 Lillefrøkna har overnattet hos sin bestefar, så jeg fikk sove lenge! Vi skal lage tapas i dag. Jeg har bursdag. Alt er bare elsk idag:) Gratulerer med dagen!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2014 #18 Skrevet 3. mai 2014 Snille, flotte LillaGorilla. <3 Jeg har hoppet fra 39 til 40 etter siste svangerskap, så det er nok utelukket. Heldiggris som har sånne feminine føtter. Det er også derfor jeg er helt i minus med fottøy. Jeg får nok lagt inn småsko i neste års budsjett, eller senere i sesongen. Eller at jeg kommer over noe på supersalg. Har desuten sjekket, og jeg har et par grønne ballerina i 39 som lar seg tvinges på hvis tåneglene er nyklippte. Lider i så måte ingen nød. Hehe, kjenner til det med størrelsesøkning etter graviditet, for jeg pleide faktisk være 36 før jeg fikk mitt første barn. Dumt du ikke har samme str da, for i så tilfelle kunne jeg supplert med både høst-, vinter-, vår- og sommersko. For er det noe jeg har nok av, er det det. Skomaniac, det er meg. Er det noen andre her som skulle trenge sko, så har jeg altså et helt lager til overs!
Bustetroll Skrevet 3. mai 2014 #19 Skrevet 3. mai 2014 Elsk: Vært på dib-besøk i dag, med mye humorVerdens nydeligste datter som løper rundt og sier "EIHEIII" til alle hun ser Senga venter, med kreppsengetøy!En ny dag med lek og beste-baby venter om noen timer.Natta
Gjest Helle_Høygir Skrevet 3. mai 2014 #20 Skrevet 3. mai 2014 Snille, flotte LillaGorilla. <3 Jeg har hoppet fra 39 til 40 etter siste svangerskap, så det er nok utelukket. Heldiggris som har sånne feminine føtter. Det er også derfor jeg er helt i minus med fottøy. Jeg får nok lagt inn småsko i neste års budsjett, eller senere i sesongen. Eller at jeg kommer over noe på supersalg. Har desuten sjekket, og jeg har et par grønne ballerina i 39 som lar seg tvinges på hvis tåneglene er nyklippte. Lider i så måte ingen nød. Hehe, kjenner til det med størrelsesøkning etter graviditet, for jeg pleide faktisk være 36 før jeg fikk mitt første barn. Dumt du ikke har samme str da, for i så tilfelle kunne jeg supplert med både høst-, vinter-, vår- og sommersko. For er det noe jeg har nok av, er det det. Skomaniac, det er meg. Er det noen andre her som skulle trenge sko, så har jeg altså et helt lager til overs! "Trenger" er et ord som sammen med "nødvendig" er totalt overflødig når det kommer til kategorien sko og vesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå