Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Ok, takk for at du kom innom, ikke le, jeg vet jeg er teit Første svangerskap gikk jeg opp fra 60 til 75 kg, altså 15 kg. Meste av dette var fett og dritt, 11 av de kiloene satt igjen etter fødsel! Ble kvitt de veldig enkelt etter noen måneder med amming og trening. Skal sies at jeg spiste alt jeg ville, mer enn jeg burde gjennom hele svangerskapet. Nå er jeg gravid igjen og veier 55. Vil ikke gå opp så mye ekstra som sist, og jeg må sette meg opp et mål som ikke er urealistisk. Må ha et mål for ellers blir det slik som sist at jeg blir for feit og sitter igjen med enda flere strekkmerker på lår/rumpe osv. Skal spise sunt denne gangen! Ikke sjokolade hver dag, huff grøsser når jeg tenker tilbake på sist. Så, hva hadde dere satt dere som mål?? Veier også 5 kg mindre ved startpunktet. Tusen takk for svar kjære jenter! Anonymous poster hash: ea880...27c
hol(L)y COW Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Om du går opp 15 kilo er ikke mesteparten fett. Det er baby og vann og større organer osv. Dess mindre du veier i utgangspunktet dess mer må du helst opp. 15 kilo høres greit ut. Men ikke fokusert på vekta, fokuser på å spise sunt så går du opp det du skal.
hol(L)y COW Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 ...og om du mistet det meste på noen måneder betyr det at det var helt greit med 15 kilo. Det er ikke normalt å miste alt dagen etter fødsel, du vet det??
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Takk for svar! Omtrent alt satt på rumpe og lår, sitter igjen med store stygge strekkmerker.. Men setter jeg 15 som mål, så havner jeg på 70, det er betraktelig bedre for beina mine vil jeg tro! Kan godt ha det som mål, høres fornuftig og ikke usannsynlig ut! Anonymous poster hash: ea880...27c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Strekkmerker på beina altså! Der fettet satt. Vet jeg spiste for mye da, vet jeg kan være sunnere. Anonymous poster hash: ea880...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå