Gå til innhold

Er du sliten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Nei?

Jeg er veldig sliten. Baby, bekymringer, dårlig fysisk form, humørsvingninger, sykom, stress, mas.

Sånn er det vel å være mamma?

Har vært ett kjør fra fødselen av. Lite søvn, sykdom hos mammaen (meg), forandringer, sorger og gleder. Snart ett år er gått. Og jeg er fortsatt ikke helt frisk.

Tar meg selv i å ha kort lunte noen ganger. Eller så går jeg på badet og tenker, når faren til barnet kan trå til litt. Fem minutter er nok. Fem minutter med avkobling og total avslapning. Men jeg er sliten.. Sikkert ikke den eneste?

Anonymous poster hash: c237c...17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg godt!! Har vært igjennom det samme som deg, men vet du - det går over!!! Barsel- og småbarnstida er vanvittig slitsom, men minn deg selv på at det varer kun noen få år. Plutselig er barnet mer selvstendig og du får gradvis mer tid for deg selv.

Lykke til og forsett å stjele fem minutter her og der for deg selv!!

Anonymous poster hash: 4ede7...f6c

Skrevet

Nei faktisk ikke akkurat nå.

Men sønnen min har hatt nesten 40 i feber i hele natt så ser for meg en natt med lite søvn.

Anonymous poster hash: 9528a...c25
Skrevet

Ja, sliten er mellomnavnet mitt. 

Anonymous poster hash: 2177a...4da
Skrevet

Ja, er sliten. Men før jeg gikk ut i permisjon så møtte jeg nesten veggen på jobb. Har en på to år som står opp supertidlig, syk mann og ingen familie i nærheten. Så regner med at det vil bli mye tøffere om noen måneder da jeg må tilbake på jobb

Anonymous poster hash: 54f27...ded
Skrevet

Ja, det er altoppslukende å være mamma og det er slitsomt. Men som det sies over her får du gradvis tiden din tilbake. Til slutt kan det sikkert bli et savn det og, at ingen trenger en....

Skal skrive under på at det er slitsomt å være syk når man har en baby. Har fire barn og syns akkurat det er det verste med hele småbarnstiden. Gallestein og baby, ev influensa og baby er ikke noe å trakte etter. Da blir jeg sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...