Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har en venn som jeg har sex med, vi prater jo også endel løst og fast. Han har en artig teori om kvinner og antall sexpartnere. Eks: er man 30 og har hatt 3 seriøse langvarige forhold kan man ha hatt 5 sexpartnere. De 3 man har vært i forhold med, en man hadde noe seriøst på gang med og et one night stand. Veldig viktig at det bare blir med det ene! Dette er det man skal fortelle en ny mann som spør om antallet. Og det må aldri under noen omstendigheter passere 10!! Synes det er latterlig morsomt å i det hele tatt komme på slike festlige greier som han styrer på med. Toget er gått for lenge siden for min del, men da vet jeg hvertfall hvordan jeg skal forklare meg til en evt ny kjæreste - Noen andre som har tatt noen hvite løgner til menn om antall? Anonymous poster hash: 24d38...2db
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg lyger ikke Har hatt 17 - føler meg fæl Anonymous poster hash: 9c8cf...b85
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Det har aldri vært noe tema. Jeg interesserer meg ikke i om en mann har hatt mange før meg - så lenge han er frisk og ikke er utro. Jeg har heller aldri blitt spurt om hvor mange jeg har vært med. En eks hadde imidlertid en interessant teori angående ons. Han definerte ons som noe du hadde med noen du møtte på byen, ikke kjente fra før, og aldri så igjen. I hans definisjon av ons gikk ikke damer han kjente fra før eller damer han visste noe om fra før. Han mente han hadde hatt noen få ons - etter sin definisjon. Men da han hørte min byttet vi tema siden han da ikke likte tallet han kom til (ingen av oss snakket om antall egentlig, det var en diskusjon om hva vi la i ons). Måtte le da jeg så ham sitte og telle for seg selv etterpå - tydelig at han hadde hatt laaangt flere ons enn han selv likte å innrømme for seg selv Hvor mange sexpartnere det er greit å ha hatt kommer an på om man er komfortabel med det antallet man har hatt - ikke tallet i seg selv. Jeg har vært mye singel, da er også antall sexpartnere høyere enn det ville vært om jeg hadde hatt flere langvarige forhold. Anonymous poster hash: 64123...f8c
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Å herregud. Jeg sluttet å telle en gang i tyveårene, for jeg fant ut at den infoen ville jeg aldri mer få bruk for. Min mann har heller ikke bruk for den, og selv gir jeg virkelig bengen i hvor mange han har vært i seng med. Det var jo årevis før min tid!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Har diskutert det, er på ca 10 begge to. Synes det er helt greit. Lurt å prøve litt før man slår seg til ro. Kunne sikkert vært et par av de foruten, men ikke noe jeg angrer på eller tenker på. Vi har nå vært sammen i 17 år. Tenker det må være opp til hver enkelt hva de syns er passe. Anonymous poster hash: 68ff9...73f
Katteskinnet Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har kun vært med de få jeg har hatt et forhold til, det samme har mannen. Har aldri hatt behov for å lyve. Et passende antall må være det man selv er fortrolig med.
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Et passende antall her og NÅ (dvs én) er viktigere enn et passende antall i historisk perspektiv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå