Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hun har en ganske stor klump i det ene brystet. Hun har vært hos lege og skal til ul og mammografi. Legen trodde det var en cyste, men det skal jo selvfølgelig sjekkes. Blir helt kvalm, vet det er lav risiko ved lav alder, Men man vet jo aldri ! Håper for Guds skyld det bare er en cyste! Noen som har vært borti dette? Anonymous poster hash: 2aa4e...b04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Hun har en ganske stor klump i det ene brystet. Hun har vært hos lege og skal til ul og mammografi. Legen trodde det var en cyste, men det skal jo selvfølgelig sjekkes. Blir helt kvalm, vet det er lav risiko ved lav alder, Men man vet jo aldri ! Håper for Guds skyld det bare er en cyste! Noen som har vært borti dette? Anonymous poster hash: 2aa4e...b04 Har ingen erfaringer, men skjønner godt du blir kvalm. SKal krysse fingere og tær for dere!!! Håper det blir kort ventetid for dere så dere kan få det ut av verden. Anonymous poster hash: f8ddf...218
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har hatt det og det viste seg å være en muskelknute, eller noe sånt. Den forsvant av seg selv etter noen uker. Anonymous poster hash: 8bb04...b1e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har mange kuler i brystene, som er vanncyster. Jeg har vært til flere mammografier fordi jeg får nye vanncyster hele tiden. Da tar de både mammografi og ultralyd. Hos meg tapper de dem for og få dem bort, men det kan jeg velge selv. Anonymous poster hash: 61be4...e55
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Jeg hadde det da jeg var 19-20 år. Legen sendte meg på Mammografi. Men gikk på voltaren i 10 dager da han nesten var sikker på at det var en betennelse. Skal sies at kulen var veldig vond. Mener å huske at legen sa at det var sjelden ondartete kuler var vonde. Legen hadde rett, innen jeg fikk time til mamografi var nesten hele kulen borte, og det var kun betennelse. Men fra jeg oppdaget kulen til jeg fikk endelig bekreftelse på at alt var bra, så svirret det mange tanker i hodet mitt. Anonymous poster hash: 8adf0...10f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 En i klassen til den ene dattera mi på 15 hadde det for ca. et år siden. Det ble sjekket og konkludert til en cyste, men hun ble også veldig syk. Ikke noe alvorlig, men helt vanlig virus, dere veit hva jeg mener. Dette var forøvrig ikke noen dattera mi hadde sterke bånd til, så jeg vet ikke noe mer, men det gikk veldig bra. Lykke til! Anonymous poster hash: f4692...885
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Takk for oppmuntrende svar ! Jeg er egentlig positivt innstilt ,men det er så dritskummelt ! Alltid litt sånn, tenk om, hvis og alt det der. Det var snakk om vanncyste, ja. Jeg har aldri hørt om det, vi blir nok litt klokere til uka. Får svar på endel prøver. Anonymous poster hash: 2aa4e...b04
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Jeg hadde en kul i ene brystet da jeg var ca 16 år. Legen sendte meg til mammografi. Det var ikke noe farlig og gikk over av seg selv etter en stund. Husker faktisk ikke hva det var, men var ikke en vond kul Anonymous poster hash: 0aa7a...7e2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 I den alderen der vokser jo brystene, mye rart som skjer i kroppen! Sikkert bare en cyste, melkekjertel el. Hun er jo så ung! Anonymous poster hash: 960b6...963
Iiiiik Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Lov å banne litt da. Håper bekymringen kan legge seg helt snart.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 http://benedictespersonligeblogg.blogg.no Anonymous poster hash: ea01d...cc1
Mamma`n til turbo Skrevet 3. mai 2014 #12 Skrevet 3. mai 2014 Du anonym over her: du syntes ikke det er vel dårlig gjort å poste en link til denne bloggen til en kjempe bekymret mamma??? Skam deg! Til HI: mest sannsynlig er dette "ingenting" men skjønner godt at du blir redd. Sender masse gode tanker om at dere snarlig har fått dette ut av verden men svar om at det bare er en vanncyste eller muskelknute:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #13 Skrevet 3. mai 2014 Sjansen er ganske mange ganger større for at det er cyste fremfor kreft... det går nok bra.Men fforstår du er bekymret. Hold oss oppdatert ? Lykke til... ♡ Anonymous poster hash: a6d07...7a7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #14 Skrevet 3. mai 2014 Jeg hadde det når jeg var 15. Legen trodde det var cyste, var en skygge på mamografi. Fikk komme til en brystkreft ekspert på sykehuset og da var kulen borte. Han sa til oss at så unge kvinner kunne ha ubalanse i hormoner og at melkekjertler kunne hovne voldsomt opp og kjennes ut som cyster. De fulgte gjerne menssyklus og kunne være spesielt plagsomt de første årene med menstruasjon. Bra dere sjekker det opp men ikke mal fanden på veggen. Det er ekstremt sjelden at så unge jenter får brystkreft. Anonymous poster hash: ec936...ddb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #15 Skrevet 3. mai 2014 Både jeg og søsteren min hadde kul i brystet. Heldigvis var det bare en uskyldig cyste og jeg hadde knudrete brystkjertel. Legen sa det var svært sjelden unge fikk brystkreft, det var mest vanlig med vanncyste, knudrete brystkjertler eller fettklump. Anonymous poster hash: 282e0...3fb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #16 Skrevet 3. mai 2014 Hva skal jeg si? "Godt " å se det er flere ? Dere skjønner hva jeg mener. Jeg vet det mest sannsynlig bare er en vanncyste, men følelsen når ungen kommer og ber deg kjenne.. Herregud, trodde jeg skulle svime av! Men det går nok helt sikkert bra, det må det! Takk til dere fine damer, trengte litt oppløftende ord Anonymous poster hash: 2aa4e...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå