Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Okei Okei! Så, jeg fikk et plutselig infarkt her nettopp, jeg har begynt å krype mot midten av 20 årene, og oppdaget at *SHIT* jeg er jaggu blitt voksen, med mann og barn og hele pakken. Av da naturlige årsaker begynte jeg å mimre litt om tiden rett før jeg møtte min mann, og ting jeg og venner brukte å gjøre. Kom på at jeg brukte å snakke med en fyr fra Canada og vi var skikkelig gode venner! Tenkte jeg skulle se om jeg fant han igjen, for å se hvordan han endte opp i livet, for vi snakket jo mye om hva vi ønsket å oppnå osv. Fant han ikke, men jeg fant en nettside som vi brukte å være mye på, og jaggu var ikke profilen min oppe enda du! Da kom nedturen... GUD hvor jeg har tapt meg! :'( La merke til følgende liste: *Jeg heller tupper håret opp i en dusk enn å ta meg bryet med å lage en faktisk frisyre! (EN DUSK ER IKKE EN FRISYRE!!) *Jeg glir rett inn i pysj/joggebukse når jeg er hjemme, det gjorde jeg ikke før! *Jeg griner ikke om sminken jeg har i dag er den samme som i går.. og kanskje forgårs om den holdt seg bra nok... Men det værste, noe som min mann fikk gjennomgå litt... Hvordan han har akseptert at jeg har lagt på meg så inn i rassen mye!? Jeg har da ikke sett før NÅ NETTOPP, at det var SÅ ille !? Joda, litt her og der så jeg jo, men ikke det totale! Jeg er blitt et forbannet takras, jeg er blitt en av de jeg sverget jeg aldri skulle bli... Jeg har kosa meg for mye! PÅ ALLE NIVÅ! Vet jo fra før av at jeg ikke lengre var tynn, man er jo ikke blind heller! Har jo gjort alt jeg har kunnet gjort for å iallefall stabilisert vekten på en ok plass, uten å lykkes. Jeg har trent 4-5 dager i uken i snart 2 år, og det uten å fått annet resultat enn at jeg er mer utholden og sterkere. Ikke kan jeg spise fet og/eller kaloririk mat, da jeg har fjernet galleblæren og blir fysisk dårlig av det.Det er altså 3 år siden sist jeg kunne spise pizza og kebab! Jeg ligger jo an til å kunne få bypass, men jeg syns det blir litt drastisk igjen! Har hørt at man ikke vil få et normalt forhold til mat igjen? og jeg vil jo spise mat igjen engang! også har jeg hørt at det er hva man spiser etter operasjonen som gjør til at du går ned i vekt, og ikke selve operasjonen! (rett meg om det er feil..) Så; hva om jeg prøver å spise om om jeg tok operasjonen, uten å faktisk ta den? I natt så ''tar'' jeg operasjonen, og i fra i morgen av må jeg leve deretter! Jeg har allerede oversikter over hva man kan og ikke kan spise\drikke og hvor lenge det skal gjøres. Ellers vil resten bli opprettholdt som det er; treningen fortsetter 4-5 dager i uken! Den følelsen når du ser hvor ille det er blitt, den er ikke god.. Så? Anonymous poster hash: 18712...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå