Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Hva er planene? Anonymous poster hash: 0ae99...ab3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 sviger familien kommer fra sverige så vi skal se barne toget i byen & grille hjemme hos mamma & stefar. passer yppelig med gravid magen & 5 voksne hunder & 4, 3 uker gamle valper. bare slappe av & ha det fint med familien. gleder meg Anonymous poster hash: ca6eb...491
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Se toget i byen, så hjem til mamma, så gå i toget ned til skolen, leke der, se russetoget, og kapitulere på sofaen :-) Anonymous poster hash: 7c4c1...a43
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er jehovas vitne - må vell sitte inne Anonymous poster hash: 3738f...3f4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 vi spiser 17 mai frokost sammen, steller oss, så går vi til byen og ser på toget. Kanskje vi treffer noe familie i byen? Eldstemann på 13 får penger til å surre rundt med kompiser i boder og til nesten ubegrensede mengder pølser og is. Så spiser vi rømmegrøt hjemme ca 6 tenker jeg Anonymous poster hash: 035f5...610
me_87 Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Se toget/gå i toget med toåringen,også være hjemme hos mamma en stund å spise pølse i brød,også til barnefaren sin familie.
Spanskeflua Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Skal spille i ikke mindre enn en gudstjeneste og 4 tog på 17-mai,så her feirer mann og bare uten meg. Dette gjør jeg hvert år :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Vi drar hjem til min manns foreldre, ei koselig lita bygd! Da blir det klassisk 17.mai med familiefrokost, barnetog og leker på skolen etterpå Vi bor i en ganske stor by så dette blir en veldig rolig og fin 17 mai Anonymous poster hash: a5570...125
MammantilNurket Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Vi feirer med familien i år. Satser på bra stemning, god mat og bobler i glasset
BikkjeBisk Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Jeg og jenta skal dra til Svigermor å feire sammen med henne der. Skal gå i tog der og følge med toget til vi ender opp på Barneskolen der de vanlige 17. Mai greiene foregår
PeppaPig Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Nærmeste feiring jeg har klart å finne er 3.5 times kjøretur unna så jeg tenkte å feire dagen med å dra på badeland istedenfor. Vi griller nok på kvelden. Sjekker facebook innimellom for å se hvordan feiringen er i Norge
skinnfilla Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Vi har 17 mai frokost hos pappa og kona, ned til byen og gå i barnetoget. Henge litt rundt, få russekort, is og snop. Gassballong er en klassiker;) Så er det hjem og hvile i en time før det er tilstelning skolen ,med lodd, aktiviteter og alt som hører med Dagen avsluttes med grilling hos mamma og samboer med resten av familien. Hektisk men koselig dag !
☆☆☆ Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Planene blir lagt for oss, noko eg lever fint med. Blir vel folketog under fana til bhg, deretter familiegreier, deretter arrangrment i idrettshallen, deretter familiegreier. Mamma er oppslukt av FA-cupfinale, så det er berre svigerfamiliens skjema å følge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå