Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er inspirert av de andre trådene her. Har du noen gang gjort noe ulovlig uten å bli "fersket" for det? Jeg stjal en bygg tyggis i min barndom. Husker det enda og har litt dårlig samvittighet. Kostet bare 50 øre men jeg har vurdert å sende pengene anonymt til butikken. Elles var lysten på å skulker skolen ofte der, men jeg tørre aldri grunnet samvittigheten... Andre?? Anonymous poster hash: 81a5a...20d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Stjelt penger Prøvd hasj og solgt det Stjelt varer fra tidligere jobb Ikke stolt av noe av det Heldigvis mange år siden. Anonymous poster hash: f3ce8...a31
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er alt for konfliktsky og livredd for å bli fersket for kun den minste ting, så jeg gjør ikke mange ulovligheter. Eneste jeg kommer på er at jeg drakk før og under juleballet i 8. klasse. Alle jeg vorset med, ble konfrontert på gangen der ballet var, inkludert meg. På en eller annen måte klarte jeg å holde meg rolig og attpåtil lyve (alkoholen gjør "underverker"), så jeg slapp unna. De andre fikk melding med hjem, anmerkning i orden og oppførsel, og de fleste fikk husarrest. Jeg fikk ingenting, og slapp unna. Hadde jo aldri gjort noe ulovlig før, så lærerne trodde alltid på meg. Hadde ikke fått anmerkning på rullebladet, selvfølgelig, men jeg har skikkelig dårlig samvittighet for det! ... Kjørte også på rødt lys en gang. Jeg stod sikkert og ventet i 5-6 minutter uten at det skiftet til grønt, så jeg kjørte bare. Da jeg kjørte forbi der en times tid etterpå, stod noen og fiklet med lysene der, så selv om det ikke blinket gult var det nok ødelagt. Anonymous poster hash: 85b05...79e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 I min barndom/ungdom: Røyket hasj en gang. Gjorde meg paranoid så stoppet med det. Solgte hasj til de av vennene mine som brukte det (kjente de som deala dop så var "mellommann") Stjal et par vanter (de var mørkeblå) Skulket skolen Snek på tog/tbane/buss. Ble som regel ikke tatt, men har fått noen gebyrer gjennom min ungdom. Brukt falsk legitimasjon på utesteder Solgte falsk legitimasjon til andre (kjente de som lagde det så solgte det videre til de som ville ha) Stjålet armen til en mannekeng (hmmm, hvordan skriver man det?) fra Carlings butikken i Storgata i Oslo. (Dette var under Norway Cup for mange herrens år siden. Noen knuste vinduene og jeg tok den ene armen til en av utstillingsdukkene. De andre stjal olabukser, mens jeg ville ha en plastikkarm; I blame the vodka!) Jeg velger å avslutte min liste her. Jeg kunne skrevet et par sider om alt faenskapet som jeg gjorde og som jeg absolutt ikke er stolt av. For de av dere som lurer så har jeg høyere utdannelse og jobber innen finans nå. Jeg er meget lovlydig, men elendig på å huske på å betale for parkeringen så har sikkert opparbeidet meg 20 parkeringsbøter. Men de blir betalt i tide Må huske på anonymknappen! Anonymous poster hash: 6388d...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå