amandine Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 ...hvis svigerfar trekker inn snørra og svigermor smatter på tyggisen EN ENESTE GANG TIL KLIKKER DET FOR MEG!!! Takk for oppmerksomheten.
bIomstre Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 He, he, værsågod? Jeg har en date med mine i morra. Snille meg har reservert bord på Ekebergrestauranten i anledning svigermors bursdag (smilefjesmedglorie).
Iiiiik Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Hooo, jeg har svigermor her og skjønner hva du mener. Er det mulig å lage så j... mye lyd hele tiden?!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Her er det mamma som irriterer ræva av meg når hun spiser. Ikke at hun smatter så mye, men hun prater alltid med mat -mye mat- i munnen. Alltid. Skulle tro hun gikk inn for det ved å vente med å prate til hun har lesset innpå. Takk og lov at det er mora mi, så kan jeg klikke på henne med ujevne mellomrom uten spesielt dårlig samvittighet og uten at det forårsaker store familiekonflikter.
lavendelblomst Skrevet 3. mai 2014 #7 Skrevet 3. mai 2014 Jeg føler veldig med deg. Når vi spiser middag med svigers prøver jeg å sette meg siden av de som smatter minst, og det er som regel ungene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mai 2014 #8 Skrevet 3. mai 2014 Her er det min far. Jeg kunne skrevet i lange baner hva som irriterer meg, og så forsikret dere om at jeg er veldig glad i han for det Men når det gjelder tygging, slafsing og smatting så er han en mester.. Heldigvis har jeg lært andre mer lydløse vaner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå