Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Barnehagen maler ytterveggene og når jeg vasker klær i dag ser jeg at buksen til sønnen min er full i maling. Han hadde skiftet klær før jeg hentet han så jeg såg det ikke før jeg tømte posen med de skitne klærne. Er dette noe å ta opp med barnehagen? Vil ikke være den vanskelige moren... Anonymous poster hash: 32665...118
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Sånt må du regne med. Anonymous poster hash: 07acc...182
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg ville sagt fra sånn at de kan passe bedre på hvis de fortsatt ikke er ferdig med å male i neste uke, men jeg regner ikke med at du vil få noen erstatning for klærne som er fulle av maling hvis det ikke går av. Anonymous poster hash: 643bc...2a4
surre Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet jeg må rekne med at klærne jeg sender med i bhg kan bli ødelagt. Men at voksne ikke passer godt nok på og det ødelegger klærne hadde jeg ikke regnet med... Om mitt barn hadde fått hull eller trist dem til med mat, søle eller hva det enn er de griser med er helt greit. Men malingen til de voksne? Det hadde jeg ikke raknet med Hi
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Sånt kan skje! Anonymous poster hash: b2356...e35
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet jeg må rekne med at klærne jeg sender med i bhg kan bli ødelagt. Men at voksne ikke passer godt nok på og det ødelegger klærne hadde jeg ikke regnet med... Om mitt barn hadde fått hull eller trist dem til med mat, søle eller hva det enn er de griser med er helt greit. Men malingen til de voksne? Det hadde jeg ikke raknet med Hi Synes du har litt vel høye forventninger til hvor godt de ansatte kan passe på. Det er ikke akkurat lange stunden det tar å få malingflekker på klærne. I skriftlig norsk heter det forresten at klærne er fulle av maling, ikke fulle i. Anonymous poster hash: 514b1...89b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Sånn jeg skjønner det er det ikke barna som har malt ute, men barnehagebygningen som er malt og da bør de ansatte ha god nok kontroll på barna til at det ikke skjer. Barnehagen vår ble malt for et par år siden og da var det et uhell med et barn som fikk maling på klærne, resten av de 90 barna gikk det bra med fordi de ansatte hadde kontroll på det å ha barna unna malingen. Litt maling hvis barna maler med vannfarge ute, må man regne med, men ikke at barna blir fulle av husmaling. Jeg ville, som jeg skrev lengre opp, snakket med barnehagen om det, men jeg tviler likevel på at du vil få noen erstatning for klærne, men viktig at det ikke skjer igjen med ditt eller noen andre barn. Anonymous poster hash: 643bc...2a4
surre Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Ja det ser ut som det er husmaling buksen er full i. Barnet fortalte at de maler veggene ute i barnehagen. Etter vask er det fremdeles maling på klærne... Hi
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Du kan jo også nevne til gutten din at han kan prøve å holde seg unna malingen.... Anonymous poster hash: e7d78...359
catchbaby Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Jeg mener du kan kreve erstatning da. Kanskje det er smålig, men hvis du vil trur jeg du kan. I min bhg var det en som revna opp dresen på en spiker som sto ut av veggen på ytterveggen til bhg. Han fikk ny dress han på bhg sin regning ingen som tar seg nær av om du nevner det hvert fall, vil jeg tro
It's all about me Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Å male barnehagen er da virkelig ikke noe man gjør mens den er åpen. I så fall bør delen som er nymalt stenges av. Hadde nevnt det for barnehagen og tatt det derifra, men hadde ikka laget en stor scene ut av det. Husmaling hår ikke under vanlig slitasje etter lek i barnehagesammenheng.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet jeg må rekne med at klærne jeg sender med i bhg kan bli ødelagt. Men at voksne ikke passer godt nok på og det ødelegger klærne hadde jeg ikke regnet med... Om mitt barn hadde fått hull eller trist dem til med mat, søle eller hva det enn er de griser med er helt greit. Men malingen til de voksne? Det hadde jeg ikke raknet med Hi Du har tydeligvis ikke mye peiling på barnehagehverdagen. Anonymous poster hash: ee52e...575
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet jeg må rekne med at klærne jeg sender med i bhg kan bli ødelagt. Men at voksne ikke passer godt nok på og det ødelegger klærne hadde jeg ikke regnet med... Om mitt barn hadde fått hull eller trist dem til med mat, søle eller hva det enn er de griser med er helt greit. Men malingen til de voksne? Det hadde jeg ikke raknet med Hi Du har tydeligvis ikke mye peiling på barnehagehverdagen. Anonymous poster hash: ee52e...575 Men det er uansett idiotisk og male vegger mens barna er i barnehagen Anonymous poster hash: ee52e...575
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Jeg vet jeg må rekne med at klærne jeg sender med i bhg kan bli ødelagt. Men at voksne ikke passer godt nok på og det ødelegger klærne hadde jeg ikke regnet med... Om mitt barn hadde fått hull eller trist dem til med mat, søle eller hva det enn er de griser med er helt greit. Men malingen til de voksne? Det hadde jeg ikke raknet med Hi Du har tydeligvis ikke mye peiling på barnehagehverdagen. Anonymous poster hash: ee52e...575 Men det er uansett idiotisk og male vegger mens barna er i barnehagen Anonymous poster hash: ee52e...575 Men kanskje litt vanskelig å unngå? Malere har også sine arbeidstider. Anonymous poster hash: 514b1...89b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Ikke større problemer enn å irritere deg over maling på buksa.Skjerp deg. Anonymous poster hash: dbe5e...36c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Skjønner det er delte meninger her.. Selv mener jeg at du godt kan nevne dette og høre med dem. Jobber selv i barnehage, og jeg skal love deg at om vi skulle malt veggene på barnehagen så hadde det området blitt sperret av. Synes det er helt riktig at man må regne med at klær blir skitne av mat, maling barna bruker, mold, skit osv.. Men ikke av husmaling.
Serepta Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Jeg synes det er rart at ungene har tilgang til en nymalt husvegg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Den yngste dattera mi er 2 og som de fleste andre har hun en del skiftetøy. Der ligger det noe "rusketøy" som de ansatte skifter på henne hvis det er tilfeller hvor det er stor sjanse for at barna blir grisete. Selvsagt må man regne med litt søle, mat og grønske, men maling er noe helt annet å vaske vekk. Synes heller ikke at ungen min skal gå rundt i rusketøy hver dag, så heldigvis er de ansatte så flinke at de fikser den delen. Selvsagt vil hun snart være gammel nok til å skifte selv også. (Dette er noe alle foreldrene gjør, ikke bare jeg ) Anonymous poster hash: c3c18...fe4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 Du kan jo beklage at gutten hat laget flekker på veggen og tilby deg å male over et strøk. Anonymous poster hash: 7bedf...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå