Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Når begynte denne herligheten og hvor lenge vedvarte den, husker dere? Anonymous poster hash: ae9fc...7b6
Turtelduen Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Slet med nummer 3 og 4. Og da kom den rundt uke 6 og sluttet uke 16. (Tok akupunktur hos en firårig utdannet akupunktør, og det holdt kvalmen borte og nummer 5 og 6 holdt kvalen seg nesten borte. Med nummer 7 nå så var jeg kvalm kun 2 dager.)
Sydamen Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Begynte rundt uke 6 og gav seg rundt uke 14. Det kom vær eneste morgen og jeg måtte kaste opp, men etterpå var alt bra igjen og jeg hadde skikkelig lyst på frokost
catchbaby Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Starta i uke 6 og varte til uke 21, da roa det seg betraktelig, men spydde litt fra tid til annen likevel men ikke på langt nær sånn som de foregående ukene.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Uke 5. Fast rutine. Spise frokost, vent litt, kast opp og dra på jobb. Hadde en mild variant. Sto på til uke 12-13 tror jeg. Nå er jeg feit og god og kunne trengt en runde med oppkast. 😳 Anonymous poster hash: edbc8...fd9
magica fra tryll Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Konstant kvalm fra uke 6 til uke 12 uten akupunktur(nr1,2,3 og 4), kun uke 6 med akupunktur(nr 5 og 6)
Turtelduen Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Konstant kvalm fra uke 6 til uke 12 uten akupunktur(nr1,2,3 og 4), kun uke 6 med akupunktur(nr 5 og 6) Har en del barn du og ja Godt å se flere har positiv opplevelse med akupunktur, hører ikke så mye om det syns jeg... Har bare fantastiske opplevelser med det! Både på kvalme, svangerskaps migrene og igangsetting av fødsel
.Lillemy. Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Begynte rundt uke 5 med begge. Varte til uke 13 med første og uke 24 med andre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Skjønner at jeg har noe og "se fram til" de neste ukene, er i uke 5 nå! Men for all del, er veldig takknemlig for at vi har blitt gravide, så alle symptomer er hjertelig velkommen :-) men de som har sånn ekstrem svangerskapskvalme, får de det tidligere, eller kommer det kastet på én sånn plutselig? HI Anonymous poster hash: ae9fc...7b6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Begynnte i uke 5-6, varte helt til fødselen! Anonymous poster hash: 0bc93...eef
magica fra tryll Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Konstant kvalm fra uke 6 til uke 12 uten akupunktur(nr1,2,3 og 4), kun uke 6 med akupunktur(nr 5 og 6) Har en del barn du og ja Godt å se flere har positiv opplevelse med akupunktur, hører ikke så mye om det syns jeg... Har bare fantastiske opplevelser med det! Både på kvalme, svangerskaps migrene og igangsetting av fødsel Ja, jeg legger ofte inn innlegg på slike tråder om kvalme, men har vel inntrykk av at mange heller vil være kvalme enn å ta akupunktur;) Veldig ofte får jeg ingen kommentar engang, enda det er et supert råd! Hyggelig å høre fra andre både med mange barn og med positiv opplevelse av akupunktur:)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Begynte uke 6 og sluttet etter fødsel begge gangene. Var litt bedre fra uke 25 og 30. Da kastet jeg ikke lenger opp flere ganger per dag. Anonymous poster hash: fb11e...6a7
Turtelduen Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Konstant kvalm fra uke 6 til uke 12 uten akupunktur(nr1,2,3 og 4), kun uke 6 med akupunktur(nr 5 og 6) Har en del barn du og ja Godt å se flere har positiv opplevelse med akupunktur, hører ikke så mye om det syns jeg... Har bare fantastiske opplevelser med det! Både på kvalme, svangerskaps migrene og igangsetting av fødsel Ja, jeg legger ofte inn innlegg på slike tråder om kvalme, men har vel inntrykk av at mange heller vil være kvalme enn å ta akupunktur;) Veldig ofte får jeg ingen kommentar engang, enda det er et supert råd! Hyggelig å høre fra andre både med mange barn og med positiv opplevelse av akupunktur:) Jeg var bare uggen med guttene. Men med jentene ble jeg så kvalm at jeg spydde. Og det er noe av det værste jeg kan oppleve. Så jeg søkte alle mulige råd da tilbake i 2006. Og det var en liten kommentar jeg leste da husker jeg om akupunktur. Og da søkte jeg på akupunktør og fikk om hjemmesiden til akupunktør forening eller noe. Og fant en rett i nærheten. Og han viste godt hva jeg trengte. Men måtte få akupunktur gjevnlig frem til uke 14. Neste jente kom kvalmen like hærlig. Men det forsvant fort da jeg begynte med akupunktur. Og trengte kun et par behandlinger. Med jente nummer 3 var jeg ikke kvalm, og trodde det var gutt. Og det samme med jente nummer 4... Så jeg tror at akupunkturen på en måte trigget disse punktene... Når det gjelder migrenen så tok jeg dette på dagen jeg skjønte jeg var gravid med jente nummer 2. (Hadde slett mer og mer med det kun i svangerskapene fra gutt nr2. ) Jeg fortalte ikke mistanken min om at jeg var gravid, for da ville han ikke satt punktene. Jeg tok en sjangs. Og migrenen forsvant. OG jeg har ikke siden opplevd det, sånn som jeg slet med det... Så tommel opp for akupunktur, dere som har litt tro på sånt!! Prøv det! Hjalp så godt mot kvalmen!! Vi må ikke finne oss i alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå