Gå til innhold

Hvilke tursekk til 3.5åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de begynt med lengre turer, gjerne på fjellet i bhg og lurer på hvilken sekk dere anbefaler? Gjerne med klips over brystkassen.

Vi har Bergans sekken fra før men den virker så tung ut uten noe i og hun liker den dårlig.

Tips?:)

Anonymous poster hash: dee6b...57f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker "gymbagen" fra Beckman som tursekk i barnehagen vi, den er lett og behagelig på og har akkurat plass til mat, drikke og tørre votter/sokker.

Anonymous poster hash: 3e2ba...aaa

Skrevet

Hm...Vi har hatt Bergans fra jenta var 3 og den er veldig lett, sitter godt. Nå har hun fått en ny litt større som også er lett. Har ellers hørt at Helsport sin er bra.

Skrevet

Mine skal få Fjellräven (kånken?) etter kvart, ser god ut. Om den har brystreim veit eg ikkje, trur ikkje det.

Skrevet

Mine skal få Fjellräven (kånken?) etter kvart, ser god ut. Om den har brystreim veit eg ikkje, trur ikkje det.

Men fjellravensekkene er jo noe jævla dritt!Ja,de SER bra ut,men det er overhodet ikke poenget når du skal på tur og må ha god sekk.De har ikke brystreim,noe som er et must,de har tynne idiotiske reimer over skuldrene som gnager seg ned i skuldrene til de stakkars barna som har disse sekkene og de har ikke midjereim.

Nei,fjellreven er bare bra nok når du skal til og fra barnehagen,absolutt IKKE på tur!!!

Anonymous poster hash: bbefb...e7b

Skrevet

Helsport Elg har vi til vår på 3,5 :)

Skrevet

Men fjellravensekkene er jo noe jævla dritt!Ja,de SER bra ut,men det er overhodet ikke poenget når du skal på tur og må ha god sekk.De har ikke brystreim,noe som er et must,de har tynne idiotiske reimer over skuldrene som gnager seg ned i skuldrene til de stakkars barna som har disse sekkene og de har ikke midjereim.

Nei,fjellreven er bare bra nok når du skal til og fra barnehagen,absolutt IKKE på tur!!!

Anonymous poster hash: bbefb...e7b

Hmm.. Komforten må nok etterforskast litt, har fått dei anbefalt av ei turglad mor så eg gjekk ut frå at dei er gode.
Skrevet

Du kan absolutt ikke ha en sekk uten brysreim altså, den er en forutsetning for at barna kan løpe, hoppe og herje slik barn skal på tur uten at sekken sklir ned på skuldrene.

Vi er som sagt veldig fornøyd med den tursekken/gymsekken som selges sammen med 1.klassesekkene til Beckmann, begge jentene våre bruker den masse på tur. Men den er litt liten om man skal ha med seg mer skiftetøy.

Vi har også barnehagesekken til Beckman og er fornøyd med den også, den kommer i to størrelser, vi har den største. Den er litt tyngre enn gymbag-sekken, men har større plass. Den fungerer utmerket på tur når de skal ha litt mer med seg..

Dette er gymsekken til Beckmann:

http://www.skolesekker.no/products/gympose-beckmann-1-klasse-purple-dog

Dette er barnehagesekken:

http://www.skolesekker.no/products/barnehagesekk-12l-jente

Anonymous poster hash: 3e2ba...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...