Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Det er er vel ok og spise på pizza? Har jo stått inni Ovesen over 15 min! Hilsen nygravid og usikker;-) Anonymous poster hash: 0e28a...cc7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Ja det går fint Takketakk, og nom nom til meg og bebis ;-) Anonymous poster hash: 0e28a...cc7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Norsk salami kan du spise uansett om den har vært i ovnen i følge noen: http://altformamma.no/artikler/141/article/item/null/salami-jatakk#/ Jeg ble overlykkelig da jeg leste dette og har spist salami (norsk salami vel og merke) i 1,5 svangerskap så langt uten noe problem :-D Anonymous poster hash: 5276c...067
TanteTroll Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Ja det går fint Takketakk, og nom nom til meg og bebis ;-)Anonymous poster hash: 0e28a...cc7 Anbefaler deg å se på matportalen hvis du er usikker i forhold til hvilken mat du kan spise.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Norsk salami kan du spise uansett om den har vært i ovnen i følge noen: http://altformamma.no/artikler/141/article/item/null/salami-jatakk#/ Jeg ble overlykkelig da jeg leste dette og har spist salami (norsk salami vel og merke) i 1,5 svangerskap så langt uten noe problem :-D Anonymous poster hash: 5276c...067 I følge noen ja. Produsenten med andre ord. Så lenge statens anbefalinger sier nei til spekemat inkl salami og fårepølse skal man være forsiktig med hva man råder andre til. At det har gått bra for deg hittil og mest sannsynlig går bra for 10.000 andre er flott det, men det er grusomt for den ene det ikke går bra med. Anonymous poster hash: 1d20b...664
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg kommer til og forholde meg til det statens anbefaling sier om div matvarer. Men det jeg ikke har funnet svar på enda, er hvor lenge etter én kan spise spekemat etter "nedfrysningen" ;-) Anonymous poster hash: 0e28a...cc7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Jeg kommer til og forholde meg til det statens anbefaling sier om div matvarer. Men det jeg ikke har funnet svar på enda, er hvor lenge etter én kan spise spekemat etter "nedfrysningen" ;-) Anonymous poster hash: 0e28a...cc7 Listeria vil ikke forsvinne ved frysing, så selv etter frysing er det en risiko å spise spekemat. Anonymous poster hash: c414a...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå