Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for å gå ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren nærmer seg og jeg vil, som mange andre, ned 5- 6 kg. Synes det er vanskelig og håper noen kan dele tips/ solskinnshistorier. :)

Anonymous poster hash: a9ad2...101

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned 4 kg på 2 uker. Da har jeg byttet ut brød med rugsprø knekkebrød, og kuttet alt av godteri og sukkerholdig drikke. Spiser samme mat som resten av familien, men myye mindre porsjoner og dropper saus og dressing.

Sørger for ca 30 min mosjon/trening pr dag. Iallefall 4-5 dager i uka.

Skrevet (endret)

Eg var ganske svær frå slutten av tenåra til midten av tjueåra. Prøvde vel det aller meste. Det einaste som nokon sinne har fungert for meg er gode, gamle "et mindre og riktigare, bevege seg meir." Det er ikkje vanskelig å gå ned i vekt om ein har motivasjon nok, er mi erfaring. Men motivasjon er vanskelig å opprettholde. Alle opplegg fører til målet om ein følger opp, ein må berre finne eit opplegg ein er i stand til å følge opp over tid, sjølv i vanskelige periodar.

Babykiloane skal av no. Er ikkje redd for å mislukkast no når eg veit kva som virkar for meg.

Endret av ★
Skrevet

Telle kalorier og holde seg til det planlagte! Funker garantert 👍

Anonymous poster hash: 93ec6...8a0

Gjest meg&mini
Skrevet

Mine tips er å trene styrke og kondisjonstrening (intervaller). Her har virkelig styrketreningen vist raske resultater. Når du trener styrke må du ta i. Og spesielt på de største muskelgruppene. Muskler forbrenner fett;)

Et annet godt tips er å spise rent. Ikke dressinger feks, med mindre de er hjemmelaget sånn at du selv vet hva som er oppi.

Få i deg masse protein og kutt ned på raske karbo (trigger også søtsuget), fett og sukker. Ja til frukt og grønnsaker..

Bytt til magre produkter!

Ikke handle på tom mage og skriv handleliste som du følger:)

Men mitt aller aller beste tips er å begynne å ta bilder av deg selv og mål deg i stedet for å veie deg ofte. Super motiverende:)

Jeg kan også anbefale motivasjonsvekten fra Enklere liv. Denne lagrer vekten din og etter det vil den bare vise det du har gått opp eller ned.

Jeg gikk ned ca 10 kg på et par måneder etter at jeg begynte med dette. Har hatt en liten pause med trening den siste tiden og har ikke gått opp.

Begynte å trene igjen denne uken og har gått ned 1 kg:)

Lykke til HI! Dette klarer du 😄

Skrevet

Registrer mat/drikkeinntak og trening i f.eks. vektklubb.no. Hold deg innenfor anbefalte kalorier med den sammensetningen de foreslår.

Anonymous poster hash: 8ec3e...589
Skrevet

Lavkarbo og styrketrening står på min meny- Begynte for 2 uker siden og har gått ned 2 kg og noen cm. Føler allerede mye bedre :) Trener i én time, 3 ganger i uka:)

Anonymous poster hash: dfc46...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...