Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Første barnet, så vi har ikke vært med på 17.mai-feiring med egne barn før (teller ikke med u fjor for da var han baby og lå i vogn). Pleier barnehagene i storbyene å gå i egne tog? Organisert i hovedtoget/barnetoget? Bør i Trondheim btw. Anonymous poster hash: 45f2b...3e5
Nettie+jentungen Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Bhg har 16 mai tog, hva enkelte bhg gjør er opp til hver bhg. Der jeg bor samles de nærmeste bhg og går i et lite tog i området. Før har det kun vært storebarna, men i år er det begge deler
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Barnehagene i kommunen vår går i 17 maitog . Bak barneklassene... Anonymous poster hash: b23d6...8b9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Her har barnehagene tog på 16. mai, 17. mai gjør de enkelte familiene som de selv vil. Anonymous poster hash: dc07c...f01
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke hørt noe om det,å kjenner jeg barnehagen rett så er det vel for mye styr å arrangere det. Sånn som det er stress med lat mulig annet de også skulle ha arrangert. Anonymous poster hash: fcf3e...e52
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Her går barnehagen i tog 16.mai. Rett ved siden av barnehagen ligger to blokker hvor det bor mange eldre mennesker så barnehagen går i tog bort til blokkene, synger noen sanger og vinker med flaggene til alle de som da kommer ut på balkongene. Et stort vårlig høydepunkt både for beboerne i blokken og barna i barnehagen, så går de tilbake til barnehagen og koser seg med typiske 17.mai leker som sekkeløp o.l. På selve 17.mai har de ansatte i barnehagen fri, så de arrangerer ikke noe den dagen. Men barnehagene kan gå i barnetogene bak skoleklassene og barnehagen har en fane som foreldrekontaktene går med bakerst i barnetoget sammen med de barna og foreldrene fra barnehagen som har lyst. Ikke så veldig mange som er med på dette, kanskje en fjerdedel av barna i barnehagen. Anonymous poster hash: 95fec...9da
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 I Trondheim går ikke barnehagene i barnetoget 17.mai. Noen barnehager har eget tog 16.mai, men ikke alle. Mange skoler har arrangement om ettermiddagen, noen av dem med er eget tog i nabolaget som alle som vil kan gå i. Anonymous poster hash: 539f9...eb2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke hørt noe om det,å kjenner jeg barnehagen rett så er det vel for mye styr å arrangere det. Sånn som det er stress med lat mulig annet de også skulle ha arrangert. Anonymous poster hash: fcf3e...e52 ? Du vet at debarnehageansatte har fri på 17 mai eller? Anonymous poster hash: 45ef8...676
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke hørt noe om det,å kjenner jeg barnehagen rett så er det vel for mye styr å arrangere det. Sånn som det er stress med lat mulig annet de også skulle ha arrangert. Anonymous poster hash: fcf3e...e52 ? Du vet at debarnehageansatte har fri på 17 mai eller? Anonymous poster hash: 45ef8...676 De trenger jo ikke være med å toget da smarting! De kan bare arrangere alt på foran også trenger ikke de late ansatte gjøre en dritt på 17.mai Anonymous poster hash: fcf3e...e52
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Det er vel opp og ned, jeg bor ikke i en kjempestor by, så her går de som vil, også barnehagene. Alle mine syntes det var veldig stas å få gå i toget og få oppmerksomhet Anonymous poster hash: 11280...e38
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Her arrangerer FAU 17.mai toget. Altså alle barnehagene i bydelen går bak skolene. Ikke så mye stress å arrangere det... En fane som skal bæres og litt info om oppmøte etc. Kjempestas for ungene! Anonymous poster hash: a6ca5...141
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har ikke hørt noe om det,å kjenner jeg barnehagen rett så er det vel for mye styr å arrangere det. Sånn som det er stress med lat mulig annet de også skulle ha arrangert. Anonymous poster hash: fcf3e...e52 ? Du vet at debarnehageansatte har fri på 17 mai eller? Anonymous poster hash: 45ef8...676 De trenger jo ikke være med å toget da smarting! De kan bare arrangere alt på foran også trenger ikke de late ansatte gjøre en dritt på 17.mai Anonymous poster hash: fcf3e...e52 Smartere enn deg i hvertfall. For en sjarmerende og hyggelig person du virker og være.... Hva er det og arrangere på forhånd hvis ikke de late ansatte trenger og være der på 17 mai? Anonymous poster hash: 45ef8...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå