Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, here we go, jeg stresser selvfølgelig i siste liten, som vanlig, og nå er jeg full av eksem ved hårfestet og i ansiktet. Vises heldigvis ikke så godt, men det klør, og det gjør det også på resten av kroppen.

Om noen nå kommer og sier "jammen du har jo selv valgt det," så kommer jeg og sår planter skvalderkål i bedene deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar! Stresseksem er et bevis på at Gud ikke finnes, og man har aldri skyld i oppgaveprokrastinering og eksamensstress, det er i alle fall en helt uvesentlig skyld for det endrer ingenting, så jeg er helt med på skvallerkål-hevn. Det er faktisk såpass bra at det bør gå inn på lista over gode hverdagsforbannelser - "måtte du bli invadert av skvallerkål".

Skrevet

Forresten er bildet ditt føkka.

Skrevet

Det er ikkje plass til meir skvalderkål i beda, men skal like vel halde meg for god til å strø salt i eksemen.

Har ikkje heilt tru på himmel og gud, men at heimeeksamen og gruppeeksamen er oppfinningar kokt saman i helvete er eg viss på.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Eksamensstress her og, om det hjelper å dele på faenskapen.

Skrevet

Det minner meg på at jeg burde ha levert inn noen deloppgaver på mitt lille studium i prosjektarbeid og - økonomi. Oppgaven er skrevet, men ikke innlevert. 

Skrevet

Symp og antiklø din vei! Si i fra hvis du går tom for kål, jeg er en god avling i år også...

Skrevet

Er bildet mitt føkka? På hvilken måte? Det ser normalt ut her!

Skrevet

Takk skal dere ha for sympatien. Jeg står litt fast og kjenner panikken melde seg. 

Skrevet

Her har ditt bilde i flere dager bare vært en grå blobb.

Skrevet

Så rart! Kanskje laptopen din har sensurert meg.

Skrevet

Mobilen min driv ikkje med sensur, om det er interessant å vite.
Skrevet

Så rart, for alle andre profilbilder vises, bare ikke Anne-B sitt. Beklager, da ligger nok feilen her et sted.

Skrevet

Er jeg en grå blobb hos deg og?

Skrevet

Men i alle dager! Gikk inn på profilen min og da var jeg bare en stakkars rosa anonym! Besynderlig. Nå har jeg imidlertid skifta. Virka det?

Skrevet

Men i alle dager! Gikk inn på profilen min og da var jeg bare en stakkars rosa anonym! Besynderlig. Nå har jeg imidlertid skifta. Virka det?

No skifta biletet, men eg såg det forrige også.
Skrevet

Jepp, nå har du bilde! :)

Skrevet

Jepp, nå har du bilde! :)

Så bra! :))

Skrevet

Jeg fikk et sterkt behov for å vite hva skvallerkål er. Nå vet jeg det. Jeg vil ikke ha det.

Jeg har evig nok med løvetannen. Finnes det smarte tips mot den?

Lykke til, forresten.

Skrevet

Jeg fikk et sterkt behov for å vite hva skvallerkål er. Nå vet jeg det. Jeg vil ikke ha det.

Lykke til, forresten.

En ivrig plukkende femåring? ;)

Skrevet

Lykke til, forresten.

En ivrig plukkende femåring? ;)

Det var litt skremmende. Jeg har nemlig en femåring..

Mulige forklaringer? Du er synsk og så en av de utallige bukettene bli overlevert i en drøm, har plukkende femåring selv, kjenner meg (noe som vil overraske siden jeg er litt anonym bruker), andre forklaringer? (Sjekk av profil gjelder ikke- for kjedelig.)

Femåringen har forøvrig ikke sjangs - overmakten er for stor!

Skrevet (endret)

Lykke til, forresten.

If you can't beat it, eat it. Skvallerkål er mat, https://www.google.no/search?q=skvallerk%C3%A5l+oppskrift&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=tFBlU8HwPIOA8Qe57oGYCA

og det er løvetann også, forresten https://www.google.no/search?q=l%C3%B8vetann+oppskrift&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe_rd=cr&ei=-VBlU_2cBYOA8Qe57oGYCA

Endret av sug lut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...