Gå til innhold

redd for spontanabort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

er 6 uker på vei i dag. når jeg trykker under navlen så får jeg så vondt. kan det være spontanabort som jeg kjenner eller bare luftsmerter kanskje (flaut)

er litt beskymret. vil ikke til legen som e det bare luftsmerter. blir litt flaut.

ka tror dere det er?

blør ikke.

Anonymous poster hash: 003a1...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livmora som er øm kanskje? Du skal uansett ikke trykke deg på magen. Hvilken hensikt har vel det?

Skrevet

Livmora som er øm kanskje? Du skal uansett ikke trykke deg på magen. Hvilken hensikt har vel det?

trykker ikke på det for gøy liksom. kjenner det når jeg beveger meg.

Skrevet

Kan trøste deg med at til de aller fleste går det helt fint. Alt i kroppen endrer seg under graviditet, og psyken spiller oss ofte er puss når man blir bekymret, og man går og kjenner etter ting som er bekymringsverdig. Jeg hadde menssmerter de første ukene. Var livmora som tøyde og bøyde seg. Prøv å ikke bekymre deg, men nyt tiden!

Anonymous poster hash: ffaa7...f13

Skrevet

Jeg er i samme situasjon hvor jeg er redd for at det skal gå gale, jeg er 5+1 i dag! Men, det er dessverre ikke så mye vi får gjort med det, hvis barnet blir spontanabortert så er det kroppens måte å gi beskjed på om at noe er som det ikke skal være! Utrolig leit selvsagt, men sånn er no det!

Jeg har på en måte ikke sluppet jubelen helt løs enda, da jeg vet at mye kan skje de første 12 ukene. Jeg priser meg bare for hver dag jeg våkner, kjenner symptomer, og at jeg ikke har begynt og blø *bankibordet*. Skal på tidlig ul i uke 7, og håper å se et lite bankende hjerte :-)

Anonymous poster hash: 7217d...4a5

Skrevet

men jeg bare MÅ sette fingeren i jorda her for deg: En spontanabort kommer til å skje om det skal skje,åkke som du går til legen eller ikke.

Det er INGENTING du kan gjøre fra eller til,så du får bare slå deg til ro med at noe er ikke opp til oss,naturen ordner opp som den skal samme om vi ikke vil det...

Lykke til,det går helt sikkert bra,men noen ganger må man bare senke skuldrene og la ting gå som det går...

Anonymous poster hash: cbc50...e0d
Skrevet

Jeg er i samme situasjon hvor jeg er redd for at det skal gå gale, jeg er 5+1 i dag! Men, det er dessverre ikke så mye vi får gjort med det, hvis barnet blir spontanabortert så er det kroppens måte å gi beskjed på om at noe er som det ikke skal være! Utrolig leit selvsagt, men sånn er no det!

Jeg har på en måte ikke sluppet jubelen helt løs enda, da jeg vet at mye kan skje de første 12 ukene. Jeg priser meg bare for hver dag jeg våkner, kjenner symptomer, og at jeg ikke har begynt og blø *bankibordet*. Skal på tidlig ul i uke 7, og håper å se et lite bankende hjerte :-)

ja er ikke greit å går rundt å beskymre seg. har  en sønn fra før da. kan ikke huske jeg hadde det sånn med han, er det vanlig å ta tidlig UL? gjorde det ikke med min første

hilsen HI

Skrevet

Jeg er i samme situasjon hvor jeg er redd for at det skal gå gale, jeg er 5+1 i dag! Men, det er dessverre ikke så mye vi får gjort med det, hvis barnet blir spontanabortert så er det kroppens måte å gi beskjed på om at noe er som det ikke skal være! Utrolig leit selvsagt, men sånn er no det!Jeg har på en måte ikke sluppet jubelen helt løs enda, da jeg vet at mye kan skje de første 12 ukene. Jeg priser meg bare for hver dag jeg våkner, kjenner symptomer, og at jeg ikke har begynt og blø *bankibordet*. Skal på tidlig ul i uke 7, og håper å se et lite bankende hjerte :-)Anonymous poster hash: 7217d...4a5

ja er ikke greit å går rundt å beskymre seg. har  en sønn fra før da. kan ikke huske jeg hadde det sånn med han, er det vanlig å ta tidlig UL? gjorde det ikke med min første hilsen HI Anonymous poster hash: 003a1...366
Alle kan dra på tidlig ul fra uke 6. Vi ønsker å gjøre dette da vi skal på ferie når jeg er 9 uker på vei, vil vite at alt er bra før vi reiser!

Skrevet

Jeg er i samme situasjon hvor jeg er redd for at det skal gå gale, jeg er 5+1 i dag! Men, det er dessverre ikke så mye vi får gjort med det, hvis barnet blir spontanabortert så er det kroppens måte å gi beskjed på om at noe er som det ikke skal være! Utrolig leit selvsagt, men sånn er no det!Jeg har på en måte ikke sluppet jubelen helt løs enda, da jeg vet at mye kan skje de første 12 ukene. Jeg priser meg bare for hver dag jeg våkner, kjenner symptomer, og at jeg ikke har begynt og blø *bankibordet*. Skal på tidlig ul i uke 7, og håper å se et lite bankende hjerte :-)Anonymous poster hash: 7217d...4a5

ja er ikke greit å går rundt å beskymre seg. har  en sønn fra før da. kan ikke huske jeg hadde det sånn med han, er det vanlig å ta tidlig UL? gjorde det ikke med min første hilsen HI Anonymous poster hash: 003a1...366
Alle kan dra på tidlig ul fra uke 6. Vi ønsker å gjøre dette da vi skal på ferie når jeg er 9 uker på vei, vil vite at alt er bra før vi reiser!Anonymous poster hash: 7217d...4a5
Men dette er vel og merke privat ul som koster penger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...