Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at veldig mange her inne skriver voksene. Det heter da voksne. Trodde først det var en skrivefeil, men det dukker opp igjen og igjen. Autokorrekt, skrivefeil eller rett og slett uvitenhet?

Anonymous poster hash: d23a7...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha noen kan ikke skrive

Anonymous poster hash: 1d496...2f6

Skrevet

Trodde dette var et mammaforum, ikke et forum for bedrevitere.. :)

Sikkert skrivefeil..

Anonymous poster hash: 2142d...27a

Skrevet

Det er ikke meningen å være bedreviter, jeg lurer oppriktig på dette. Siden det dukker opp nesten daglig.

Hi

Anonymous poster hash: d23a7...ba0

Skrevet

Her inne er det mange skrivefeil. Ja uvitenhet og latskap. En sjelden gang dysleksi!

Anonymous poster hash: 3db74...053

Skrevet

Nå for tiden er det også mange som skriver komf...

Det heter konfirmasjon, og skal man absolutt forkorte det må man bruke konf.

Alt man skal irritere seg over... :P

Anonymous poster hash: e8eb2...8b3

Skrevet

Og alle de som er beskymmret for noe...

Skrevet

Finst knapt eit ord utan "alternativ stavemåte" her inne.

Måten å handtere det på; ikkje les innlegga med den verste rettskrivinga, og oversjå feila i resten. Dei fleste innlegg er mogleg å forstå utan tolk eller intensiv gjetting.

Skrevet

Jada, det meste er mulig hvis man legger godviljen til :) Men enkelte ord skjærer i øynene likevel...

Skrevet

Jada, det meste er mulig hvis man legger godviljen til :) Men enkelte ord skjærer i øynene likevel...

Absolutt!
Skrevet

Man bør ha språket på plass før man kommer hit inn, ja, for det er få steder man har større muligheter for feillæring enn på nettfora.

Skrevet

Jeg ser mange ord blir bøyd slik med ene-avslutning i stedet for ne-avslutning i flertall. Jeg har nå sett det så mye her inne den siste tiden at jeg har måttet sjekke ordboken pga. jeg ble usikker på om det var jeg som hadde misforstått noe. Men det heter fremdeles voksne.

Skrevet (endret)

75% her inne påstår de har dysleksi, så det er vel ikke så rart. 

Dog vil jeg tippe at den reelle andelen dyslektikere ligger på ca 10%, mens de resterende feilskriverne fordeler seg på 10% overivrig autokorrektur, 10% feiltasting og 70% latskap og/eller manglende intelligens.

Endret av LillaGorilla♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...