Gå til innhold

Tror dere Tone tar en fotballfrue hun også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke at hun gjør det

Anonymous poster hash: 067a5...6c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på det samme. Og lurer på om årsaken til et er at hun har litt mer mellom ørene enn de to andre fjolsene, eller at magen hennes ikke er paddeflat. 

Anonymous poster hash: d1b67...032
Skrevet

Nei, ikke jeg heller, hun har nok ikke et slikt behov for å sees på den måten...

Tror hun bare koser seg med babyen jeg, blir negativt overrasket dersom hun faktisk tar et slikt bilde :(

Anonymous poster hash: 675e5...4bf

Skrevet

Håper hun gjør det. Tone er godt trent og det samme er jeg. Magen min har vært helt flat et par dager etter fødsel alle 3 gangene. Så slutt å være misunnelig, kom dere heller på trening med de dvaske kroppene deres.

Anonymous poster hash: 72349...004

Skrevet

Håper hun gjør det. Tone er godt trent og det samme er jeg. Magen min har vært helt flat et par dager etter fødsel alle 3 gangene. Så slutt å være misunnelig, kom dere heller på trening med de dvaske kroppene deres.Anonymous poster hash: 72349...004

Say what? :D

Morsomt å sitte på anonymforum og late som man ser bra ut, da.

Anonymous poster hash: 675e5...4bf

Skrevet

Herregud da, anonym #4!

Jeg tror ikke hun gjør det, til tross for alt det som menes om henne så virker hun veldig jordnær. Selv om hun kanskje ser helt smashing ut allerede med paddeflat mage, så har hun vel ikke behov for å vise det til hele verden. De aller fleste har ikke det behovet når de nettopp har fått baby...

Anonymous poster hash: 5ccc2...d52
Skrevet

Man kan jo håpe hun har noe sjølrespekt og lar være.

Skrevet

Jeg er ingen fan av Tone, men så tacky tror jeg faktisk ikke hun er.

Anonymous poster hash: 4d38c...d36

Skrevet

Tror ikke hun gjør det. Hun er så pen at hun trolig ikke trenger den bekreftelsen. I motsetning til FF og hun Anja har hun et bra selvbilde tipper jeg. Da har man ikke behov for markere hvor slank hun er:) Har sansen for Tone jeg:) 

Anonymous poster hash: b5a3c...c57
Skrevet

Haha, aldri i livet! Kan eg ikkje forestille meg at ho gjer i det heile tatt!:) Som noken andre seie, så virker ho veldig jordnær. Ser ikkje for meg at ho har lyst på den type oppmerksomhet.

Skrevet

Håper hun gjør det bare for å tydeligvis hisse på seg folk her inne.

Hva er galt med å ta bilde av magen etter fødsel? Elsker man babyen sin mindre av den grunn?

Hadde skjønt det hvis de la ut bilde av "der nede" etter fødsel.

Så ja, håper veldig hun legger ut bilde. Da er det kun å finne frem popcornet og la dibbere gå av skaftet!

Anonymous poster hash: d2c3a...7fc

Skrevet

Hadde faktisk syntes det var gøy om hun gjorde det jeg da, hun er nok ganske normal tenker jeg.

Digget det da Linni gjorde det samme:

http://linni.blogg.no/1252589106_dagens_outfit_bl_syke.html

Anonymous poster hash: ee4fb...c5a

Linni viser jo faktisk virkeligheten her i forhold til de andre damene man nevner!

Hun har bind, de lekre trusene, "fortsatt" mage og halvsokker! Herlig bilde!:D

Anonymous poster hash: 057db...cf4

Skrevet

Håper hun gjør det. Tone er godt trent og det samme er jeg. Magen min har vært helt flat et par dager etter fødsel alle 3 gangene. Så slutt å være misunnelig, kom dere heller på trening med de dvaske kroppene deres.

Anonymous poster hash: 72349...004

Godt forsøk :)

Anonymous poster hash: d1b67...032

Skrevet

Det tror jeg ikke. Er heller ikke noe "fan", men har aldri hatt inntrykk av at hun har den samme kroppsfikseringen som FF har.

Skrevet

Hæh, er det mulig å ha så stor og hard kulemage som linni hadde ETTER at ungen er ute?!

Anonymous poster hash: 08c4f...fdf

Skrevet

Hæh, er det mulig å ha så stor og hard kulemage som linni hadde ETTER at ungen er ute?!

Den var nok myk.

Anonymous poster hash: 1c40c...ec5

Skrevet

Den ser jo hard ut..

Skrevet

Det bildet er tatt under et døgn etter fødselen og da er det helt vanlig at magen fremdeles er litt stor, det var min også, tok noen dager før den forsvant. Men den var ikke hard, var myk som en bolledeig ;)

Linni var jo like tynn igjen etter fødselen hun også, tok ikke lang tid før magen trakk seg inn og hun var akkurat som før hun også (jeg fikk barn omtrent samtidig som henne så jeg fulgte henne litt på den tiden). 

Jeg var også slank da jeg ble gravid, lang og tynn. La på meg 12 kg, og da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 14 kg (fikk et barn på 4,5 kg), magen så akkurat ut som Linni sin i et par-tre dager...

Anonymous poster hash: ee4fb...c5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...