Gå til innhold

Det er noe helt annet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Emmaljunga City Cross fra fødselen av, først med vognbag så med sportsdelen. Den har vi vært fornøyde med, den er lun og god og mange praktiske løsninger :) på både bag og sportsdel.

Det eneste negative er at den er tung! Den er ikke den tyngste vogna, men med 11 kg baby oppi og tung stellebag, i tillegg til egenvekt, blir det tung å dytte opp 1 km lang bakke.

Så jeg kjøpte oss en Baby Jogger City Mini, og du verden! Den er jeg superfornøyd med :) det er noe helt annet, å trille er en lek! Særlig i butikker. Var på apoteket idag, og svingte meg rundt i kriker og kroker med letthet... Beste kjøpet på lenge. Flere som har den og som er fornøyde med den vogna?

Hadde jeg fått en baby til, hadde jeg nok brukt Emmaljunga en stund (siden den er så lun og god), men som trille i byen så får Baby Jogger City Mini toppkarakter av meg! :)

Anonymous poster hash: 7ad1a...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har city cross, aldri opplevd den som tung (har også 1km oppoverbakke heimatt), men etterkvart som babyen ikkje var baby lenger syntes eg det var greit med ei trille som var lettare å ta med i bilen, til å ta med på tur.

Skrevet

Har city cross, aldri opplevd den som tung (har også 1km oppoverbakke heimatt), men etterkvart som babyen ikkje var baby lenger syntes eg det var greit med ei trille som var lettare å ta med i bilen, til å ta med på tur.

Jeg har ikke bil, så blir endel trilling :) og endel oppbevaring i vogna av den grunn.

Skrevet

Jeg har ikke bil, så blir endel trilling :) og endel oppbevaring i vogna av den grunn.

Med første brukte eg knapt nok bilen i det heile tatt. Hadde jo heile dagen på meg, så eg gjekk likegodt :)
Skrevet

Med første brukte eg knapt nok bilen i det heile tatt. Hadde jo heile dagen på meg, så eg gjekk likegodt :)
Jeg har hatt alvorlig sykdom, så kroppen fungerer ikke like godt, kan jo legge til det :)

Og vi vet jo ikke hvor bratt bakken hos deg er, sammenlignet med her.

Men uansett - det merkes godt at 23 kg vogn er lettere enn 34 kg vogn, og det er så deilig å slippe og løfte vogna hver gang man skal svinge :)

For ikke å snakke om at solbeskyttelsen er veldig mye bedre i Baby Joggeren, og selene er bedre, babyen likte vogna bedre. Ser nok litt mer, sitter litt høyere og sovnet veldig lett i vogna.

Godt å ha en vign til hvert sitt bruk, City Crossen blir sovevogn i barnehagen. Eller vogn hvis vi skal trille i skogen, men er ikke så mye god skogsvei her dessverre...

Gleder meg til å bruke trillen på 17.mai! :)

Skrevet

Er det god oppbevaringsplass under joggeren da? Jeg har Emmaljunga med classic understell og den er helt suveren på handletur.

Skrevet

Er det god oppbevaringsplass under joggeren da? Jeg har Emmaljunga med classic understell og den er helt suveren på handletur.
Ja, det er god plass under der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...