❤lille stjerne❤ Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Jeg kjente veldig godt at hun la seg med hodet ned, det ble mye bedre plass i magen og mindre halsbrann og lettere å puste. Jeg var ikke sikker, men regnet med at hodet var festet da hun ble liggende den veien og ikke snudde seg tilbake som hun tidligere hadde gjort.
LivetErEnLek Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har tre barn og har aldri merket når hode fester seg
Blomstogbier Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jeg merket det ikke i det heletatt men jeg hadde ifølge jordmor "romslig bekken", kan det kanskje ha noe å si? Hun var festet altså... Det fikk de sjekket. Tror det var 3-4 uker før termin. Fødselen gikk kjempelett også. Kanskje det har en sammenheng? Aner ikke
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Ja. ihvertfall nå som hun har sunket så langt ned.. kjennes ut som jeg har noe mellom beina til tider, ihvertfall når jeg sover og skal snu meg... Anonymous poster hash: 05816...25d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Merket ikke at han festet hode, men merket godt når han kom dit. Føltes ut som han hikket seg ut til tider Anonymous poster hash: dd48f...50d
MammantilNurket Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg kjente aldri at hodet festet seg, men merket godt da han snudde seg. Rock'n'roll i magen og jeg kastet opp noe voldsomt
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Gravid med tredjemann nå, men har aldri tenkt over om jeg har kjent hodet feste seg. Sent i de to foregående og i denne graviditeten har det innimellom kjentes som om 'noe' skrur seg ned i bekkenet. Imidlertid satt ungen på rompa da jeg var på kontroll for et par uker siden... Mulig han har snudd seg nå, da. Anonymous poster hash: 895d1...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå