Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Var hos legen i dag og han mener bekkenløsning sitter nederst i ryggen eller foran ved symfysen. Selv har jeg vondt akkurat rundt anus og det stråler ned på bakside lår. Er gravid i uke 35 og har hatt vondt/ømhet/stølhet i dette området siden 2 trimester som bare har blitt verre. I går ble smertene så intense at jeg ikke kunne gå en meter uten å skrike AU AU AU. Vondt å snu seg i sengen og komme seg inn og ut av sengen og bilen. I dag er det bedre igjen og jeg klarte å gå en tur. Har trodd dette er bekkenløsning, men blir i tvil når legen påstår at smertene sitter et helt annet sted. Noen med lignende erfaringer? Og gikk dere til behandling med dette? Anonymous poster hash: 722b0...c42
Ugl@ ruger... Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Ikke anus direkte nei. Men vondt i alle bekkenleddene, rumpa og stråling nedover i lår og opp i korsryggen.
Ugl@ ruger... Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Går til behandling forresten....kan tenkes at det er nerver i press, ikke forstoppet vel?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Går til behandling forresten....kan tenkes at det er nerver i press, ikke forstoppet vel? Nei, er ikke noe med avføring å gjøre. Når jeg sier anus er det i området rundt og nedover lårene, ikke oppover og innover for å si det sånn. Føles som jeg har ramla på rumpa på isen og er støl. Anonymous poster hash: 722b0...c42
Ugl@ ruger... Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Ok, trolig bekkenløsning som er årsak. Ikke så mye å gjøre nå, behandlng så sent har liten hensikt i følge min fysioterapaut, jeg går ukentlig nå pga låsning i venstre IS ledd, det er det eneste hun kan behandle og løsne på. De andre smertene vil gi seg etter fødsel og når kroppen normaliserer seg igjen. Det eneste som fungerer er å ta det rolig, dvs ingen støvsuging, vasking, unngå tunge løft, unngå å gå mye, ikke stå for lenge. Hvil ofte med pute mellom knær, lår og ankler mens du ligger på siden. Rolige bevegelser er viktig. Krykker kan avlaste litt ved store smerter. Bekkenbelte kan også være greit å prøve.
MammantilNurket Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg gikk til kiropraktor regelmessig - det hjalp meg masse med bekkenplagene mine. God bedring og lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå