Gå til innhold

Rompa til Pippa var falsk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den virkelig så fantastisk i bryllupet?

Ser ingen rumpe jeg :/

Anonymous poster hash: 0233d...897

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spekulerer i det. Ingen beviser

Anonymous poster hash: 49822...fee

Skrevet

Kim kard. sin også, jeeeeeeesp.......zzzzz

Anonymous poster hash: 0a937...9d3

Skrevet

Men min er helt ekte, og den er mye finere.

Skrevet

Jeg har aldri forstått hvordan den lille saken der kunne få så store oppslag :D Ikke en stygg stump, bevares, men ikke akkurat flott og formfull.

Anonymous poster hash: e169f...cd8
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvordan den lille saken der kunne få så store oppslag :D Ikke en stygg stump, bevares, men ikke akkurat flott og formfull.

Jeg synes Pippa sin var intet mindre enn SENSATIONAL da hun var Maid of Honour! Det gikk et sus gjennom havet av tilskuere, altså!

Anonymous poster hash: aea14...c36

Skrevet

Har aldri skjønt oppstyret når det gjelder henne. Kjempesexy stump, slående vakker? Hva er det jeg ikke ser?

Anonymous poster hash: 53848...a34

Skrevet

Jeg synes Pippa sin var intet mindre enn SENSATIONAL da hun var Maid of Honour! Det gikk et sus gjennom havet av tilskuere, altså!

Anonymous poster hash: aea14...c36

Jeg liker vel bredere hofter og mer sprett og fett på rumpene jeg da :) Syns den var for liten og flat.

Skrevet

Berre spekulerar på korleis ein får falsk rumpe?  Ser ikkje akkurat ut som ho har pumpa silikon i den heller.  Eller er det slik at ho har brukt hold inn og push up,  slik menge av oss gjer når ein skal ha på seg finkjole?

Skrevet

Måtte google litt på denne rumpen hennes nå og må si jeg ikke forstår oppstyret rundt henne. Hun har jo bare en rygg med sprekk i på bildene fra bryllupet. Rett og slett en liten gutterumpe. Men men...hver sin smak.

Skrevet

Ehm..unnskyld, men hvem snakker vi om? Og hva mener dere med falsk? (Henger ikke med)

Anonymous poster hash: f0676...6ab

Skrevet

Hvilken rumpe?

Skrevet

Pippa Middleton i søsterens bryllup

Anonymous poster hash: 996a1...56a
Skrevet

Det er jo nesten inngen rumpe der jo , så det tviler jeg sterkt på. Kan ikke skjønne hva folk snakker om engang jeg, den er jo helt flat og formløs.

Anonymous poster hash: bc1d2...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...