Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Anonymous poster hash: f2a65...ac5 [/quote jeg går nå på AAP og fikk høre av noen at far ikke får pappaperm så lenge jeg går hjemme. stemmer virkelig det?? jeg vet at han gleder seg masse til å tilbringe dagen me babyen. Anonymous poster hash: f2a65...ac5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Jo, han får pappa-perm. det e ringen krav til mors aktivitet i pappapermen. det forutsetter selvsagt at du har opptjent rett til froeldrepenger slik at han faktisk ahr opptjent pappa-permen. dersom han ikke har rett til pappaperm, men kun rett til ordinær permisjon, er det krav til aktivitet hos mor for at far skal kunne være hjemme. Anonymous poster hash: 99779...2da
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Jo, han får pappa-perm. det e ringen krav til mors aktivitet i pappapermen. det forutsetter selvsagt at du har opptjent rett til froeldrepenger slik at han faktisk ahr opptjent pappa-permen. dersom han ikke har rett til pappaperm, men kun rett til ordinær permisjon, er det krav til aktivitet hos mor for at far skal kunne være hjemme. Anonymous poster hash: 99779...2da men,jeg jobber ikke.. skal starte i tiltak snart,men det blir et par tre dager i uka fram til jeg går ut i permisjon. men kjæresten min jobber. Anonymous poster hash: f2a65...ac5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Jo, han får pappa-perm. det e ringen krav til mors aktivitet i pappapermen. det forutsetter selvsagt at du har opptjent rett til froeldrepenger slik at han faktisk ahr opptjent pappa-permen. dersom han ikke har rett til pappaperm, men kun rett til ordinær permisjon, er det krav til aktivitet hos mor for at far skal kunne være hjemme. Anonymous poster hash: 99779...2da men,jeg jobber ikke.. skal starte i tiltak snart,men det blir et par tre dager i uka fram til jeg går ut i permisjon. men kjæresten min jobber. Anonymous poster hash: f2a65...ac5 er det nok? Anonymous poster hash: f2a65...ac5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Jeg mottar AAP, og får bare medisinsk behandling, jobber ikke. Samboeren min fikk pappaperm som alle andre som har krav på det, selv om jeg var hjemme:) Anonymous poster hash: e98ab...1f8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg mottar AAP, og får bare medisinsk behandling, jobber ikke. Samboeren min fikk pappaperm som alle andre som har krav på det, selv om jeg var hjemme:)Anonymous poster hash: e98ab...1f8 Aaaah takk gud.. fikk helt sykt dårlig samvittighet av å,tenke på at han evnt ikke skulle få pappaperm! Anonymous poster hash: f2a65...ac5
Kanutten83 Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Aap kvalifiserer til foreldrepenger på lik linje med jobbinntekt, så far har rett på fedrekvoten selv om du da går hjemme
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Så lenge du har hatt aap inst 6 av de 10 siste mnd før ungen blir født har faren rett på fedrekvoten om han også har tjent seg opp retten. Anonymous poster hash: ede82...83f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Om far skal ha større del av permisjonen enn fedrekvoten så stilles det aktivitetskrav til mammaen, men om han bare skal ha den vanlige fedrekvoten er det ingen som bryr seg om hva du gjør. Det er jo mange som drar på langtur når far har fedrekvoten, da tar mor ut ferie eller permisjon uten lønn også reiser hele familien en måned til varmere strøk eller på jordomseiling Mannen din får helt klart fedrekvoten selv om du går på aap. Anonymous poster hash: c1f45...6ab
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Men du må søke foreldrepenger, slik at du mottar foreldrepenger og ikke app fra fødselen av. Du må være innvilget foreldrepenger for at far skal ha rett på fedrekvoten sin. Anonymous poster hash: bdf6f...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå