Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er vel det som kalles ung mor,ble gravid som 17åring og fikk barnet da jeg var 18. dette har jeg fått kjent til tider, med blikk og kommentarer slik som: "Glad min datter ikke har barn enda, og håper det blir lenge til" eller "regner med pappaen ikke er i bildet eller?" Nå er min eldste snart 6år og skolegutt til høstenk og min minste er snart 3år. Samme pappa også tenk. Og vi er fortsatt sammen. I dag fikk jeg vite at jeg har stått med glans på bacheloren! Livet smiler! Vi er ikke bare dumme, blonde, naive og alenemødre. Masse god helg:) Anonymous poster hash: 3f454...c22
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Folk sier til meg: er det samme far til alle barna? Standar spørsmål. Fikk barn som 16 åring. Er nå 24 å har tre barn. Du har all grunn til å skryte Anonymous poster hash: a93c0...45c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Oi så bra:-) gratulerer!:-) Jeg er alenemor, men er verken blond eller naiv. Har kjøpt meg hus, bil og tar utdanning og jobber ved siden av. Jeg er 20:-) Anonymous poster hash: 7a07f...559
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Oi så bra:-) gratulerer!:-) Jeg er alenemor, men er verken blond eller naiv. Har kjøpt meg hus, bil og tar utdanning og jobber ved siden av. Jeg er 20:-) Anonymous poster hash: 7a07f...559 Takk! Ser at den siste der kunne jeg kanskje sårt meg for.. Håper ingen føler seg støtt! Det er bare slik jeg føler mange tenker. Mange blir så overrasket når jeg sier at joda, jeg bor sammen med pappaen ja Anonymous poster hash: 3f454...c22
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Oi så bra:-) gratulerer!:-) Jeg er alenemor, men er verken blond eller naiv. Har kjøpt meg hus, bil og tar utdanning og jobber ved siden av. Jeg er 20:-) Anonymous poster hash: 7a07f...559 Takk! Ser at den siste der kunne jeg kanskje sårt meg for.. Håper ingen føler seg støtt! Det er bare slik jeg føler mange tenker. Mange blir så overrasket når jeg sier at joda, jeg bor sammen med pappaen ja Anonymous poster hash: 3f454...c22 Spart* HI Anonymous poster hash: 3f454...c22
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Du er flink! Gratulerer! Helt sant at ikke alle mødre er dumme, blonde, naive og alenemødre. Det er bare disse som blir fremhevet for å få en fordom mot unge mødre. Jeg var også 18 da min første kom for 10 år siden. I dag har vi tre barn sammen, jeg har høyere utdanning, godt gift, vi har bygd hus og vi er lykkelig! God helg til deg også Anonymous poster hash: 1fff1...d78
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Bedre å være ung mor, enn å få første barnet som 40 åring... Anonymous poster hash: 5b24d...020
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Gratulerer med eksamen, men vil du ønske at dine barn blir foreldre like tidlig som deg? Anonymous poster hash: e0374...7e8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Gratulerer, HI! Syns du har all grunn til å være stolt. Ble selv ung mor, og ung tobarnsmor også for så vidt. Samme far til begge barna og vi er fortsatt sammen. Er ferdig med bachelor nå til sommeren og har søkt master til høsten. Vi eier bolig og to biler. Jeg er blond, men verken dum, naiv eller alenemor Anonymous poster hash: 9510a...8a1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Bedre å være ung mor, enn å få første barnet som 40 åring... Anonymous poster hash: 5b24d...020 Snakker du av erfaring siden du sier dette? Anonymous poster hash: 99fc5...8e3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Haha, bare det at du må skryte av dette og også får masse skryt sier jo litt om hvor uvanlig dette er! Anonymous poster hash: 9408c...137
Kremtopp Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er 25 og har 4 barn, får nøyaktig samme spørsmål 😂 og de fleste får "sjokk" når jeg svarer ja 😉 Jeg har selv rukket å ta to utdannelser ila årene som småbarnsmor, er stolt av det og det burde virkelig du også være (av deg selv altså) ! 😊 GRATULERER 😊
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Du er flink. Og grunnen til at vi IKKE hører disse historiene ofte er fordi de ikke er noe gøy å prate om. Dumme mødre komme i ALLE aldre. En ung mor er ikke dum. De som trekker den konklusjonen er vel de dummeste. ;-) Anonymous poster hash: c5913...482
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Så fint! Gratulerer med fullført bachelorgrad!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Dere har vært og er kjempeflinke og har all grunn til å være stolte! Jeg var også gravid når jeg var 17 år (mannen min var 18) og vet du hva? Vi er nå 41 år og er fortsatt sammen. En liten en på snart 3 år har vi også fått... Et lite tips i lykkerusen - husk å bruke tid til dere selv også, som par og alene. Når man er så ung og aldri har opplevd å være alene så kan det etterhvert komme et behov om å få litt egentid for seg selv. Lykke til fremover og nyt alle seire dere oppnår. Stor klem til deg! Anonymous poster hash: 898eb...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå