Gå til innhold

Hvilken hund har du og hvilke triks kan den? U/t :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en blanding, den kan ikke så mye ennå. Men han kan sitte, ligge, gi labb/tass, rulle rundt.. osv :)

Anonymous poster hash: 452fc...32a
Skrevet

Chihuahua. Hun synger sammen med meg :)

Anonymous poster hash: 0b59d...3f3
Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Har en blanding, den kan ikke så mye ennå. Men han kan sitte, ligge, gi labb/tass, rulle rundt.. osv :)Anonymous poster hash: 452fc...32a

jeg prøver å lære en voksen labrador å rulle rundt, men vet ikke hvordan. Noen tips? 4 år.
Skrevet

Jack Russell Terrier.

Snur, sitt, bli, bamse, gi labb, dans, hopp, tigg, dekk, opp, ned, kryp, hent

Anonymous poster hash: df81c...0c5

Skrevet

Vi har et godteri eller kjøttboller/pøler etc som han elsker.

Det vi gjorde, var at vi først fikk han til å sitte.. så ligge. En liten periode. (får såklart godteri når han gjørdet han får beskjed om)

Da han ble veldig innpå det å ligge i ro, tok vi godteriet på foreksempel høyre side. Så tok vi handa mot nakken og deretter over hodet på hunden til venstre side. I starten må en kanskje være med å "dytte" hunden litt på siden. Men etterhvert förstår han det. igjen og igjen, gjorde vi det. Og tilslutt rulla han rundt. :)

Håper du forstod :)

Anonymous poster hash: 452fc...32a
Skrevet

Rull rundt kan den og.

Få hunden til å ligge i dekk og ta hånden med godbit mot hoften til hunden slik at den "tvinges" til å snu seg etter godbiten. Beveg hånden lenger bort hver gang og til slutt ruller den

Eller holde hånden med godbit foran hunden i dekk. Vri hånden din opp og til siden slik at hunden må følge bevegelsen. Flytt hånden den veien du vil hunden skal snu så ruller den

Skrevet

Vi har et godteri eller kjøttboller/pøler etc som han elsker.Det vi gjorde, var at vi først fikk han til å sitte.. så ligge. En liten periode. (får såklart godteri når han gjørdet han får beskjed om)Da han ble veldig innpå det å ligge i ro, tok vi godteriet på foreksempel høyre side. Så tok vi handa mot nakken og deretter over hodet på hunden til venstre side. I starten må en kanskje være med å "dytte" hunden litt på siden. Men etterhvert förstår han det. igjen og igjen, gjorde vi det. Og tilslutt rulla han rundt. :) Håper du forstod :)Anonymous poster hash: 452fc...32a

jeg forstår. Jeg får henne til å ligge, men da jeg tar godbiten mot nakken reiser hun seg. Hrmf...
Skrevet

Kan hunden din bli-kommando? Prøv å si dekk og så si bli for deretter å forsøke med godbit. Ikke alle hunder liker at du beveger deg opp mot nakken. Min liker ikke det. Derfor tok vi hånden mot hoften til å begynne med.

Skrevet

Kan hunden din bli-kommando? Prøv å si dekk og så si bli for deretter å forsøke med godbit. Ikke alle hunder liker at du beveger deg opp mot nakken. Min liker ikke det. Derfor tok vi hånden mot hoften til å begynne med.Anonymous poster hash: df81c...0c5

hun ligger på kommando. Men har ikke rørt henne. Jeg skal prøve det :)
Skrevet

Men hvor lenge skal jeg "mase" på henne før vi tar en pause? Hvor lenge skal den pausen vare?

Skrevet

Min kan bjeffe ;)

Skrevet

Har en jack russel.

Hun kan:

sitte

ligge

rulle rundt

Stå(sitte på rumpa med overkroppen opp. Noen sier tigge på dette har jeg sett)

opp (altså hoppe i været)

gi labb(når jeg sier "andre labben" bytter hun på høyre/venstre labb)

Hands up(samme som stå) og når jeg sier pang legger hun seg på gulvet

Vente (både med godbit på nesa, labben eller som jeg kaster noen meter bortover gulvet, for så å vente på at jeg sier værsegod før hun får hente den)

Tips til nye triks mottas med stor takk;)

Anonymous poster hash: f54fd...438

Skrevet

Gatemix.

Er best på å tigge egentlig. :-)

Anonymous poster hash: ee1d5...572

Skrevet

Drever og border collie mix, liker ikke å trene på slike ting :-P

Men hun kan:

Sitt, ligg, vent, rull rundt, piruett, gi labb, high five og prate.

Skrevet

Fransk Bulldog. Hun kan sove og gå uten bånd. Kommer noen ganger når vi roper. Sier boff når noen ringer på eller andre hunder går forbi.

Skrevet

av "triks" så kan hunden min å slå av å på lys, åpne dører, "dytte", gi "menneske" nuss (altså ikke noe slikking. men lepper mot lepper) hehe.

kan også å ule hallo på komando. blir litt "haaaalllOOoh".

Har en samojed. men sliter fremdeles med å få han til å legge seg på komando, hehe stae lille kose gutten ;p

Skrevet

3 pomerianere.

di kan danse aka hoppe rundt i ring til musikk, de hopper ca 6 runder før de snubler, kjempe søtt :) 

gi labb

high five

sitte

dekk

komme på komando

de har lært seg hva ordet NEI betyr & går ikke over dør karmer uten lov. 

tispa har lært seg å ikke gå i trapper uten lov. hu fallt ned en gang & ble hard skadet så jeg lar henne ikke gå i dem alene. 

Skrevet

Har en schæfer. Hun kan (på veldig kort tid) hoppe opp til kjøkkenbenken og sluke 1,5kg rå svinemør, uten å lage en lyd!

Å det på selveste nyttårsaften!! 😡

Skrevet

Har en schæfer. Hun kan (på veldig kort tid) hoppe opp til kjøkkenbenken og sluke 1,5kg rå svinemør, uten å lage en lyd!

Å det på selveste nyttårsaften!!

haha! vår eldste pomme gutt klatra opp på kjøkken benken & spiste 1 kylling file, vi ferska han når han prøvde å ta med seg byttet sitt inn i stua.. men da var fileen nesten borte allt. 

Skrevet

Kom på et triks til.

Han kan spise en brukt te-pose med tråd og lapp på to sekunder. 😳

Anonymous poster hash: ee1d5...572

Skrevet

Har en pomeranian som kan:

Sitte

ligge

bli

lineføring

på plass

danse rundt i ring på to bein

rulle

slalom mellom beina

åttetall mellom beina

snu seg rundt

:)

Skrevet

Vi har en langhåret schæferhann. Han kan sitte og gjøre seg søt når han tigger godbiter :fnise:

Skrevet

Har en italiensk mynde, og det eneste han kan er å snike mat umerkelig ned fra stuebord og kjøkkenbenk.

Anonymous poster hash: 61d21...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...