Aquarel Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Bestilte angelsound da jeg var i uke 11, men fant bare min egen puls. Er nå i uke 17 og har fortsatt ikke klart og finne hjertelyden. Jordmoren klarte det ganske fort. Er det noen tips? Hvordan finner du hjertelyden?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Har du gele?? Anonymous poster hash: b4c86...e10
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Kan også bruke babyolje Anonymous poster hash: dc1a9...3a2
Aquarel Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2014 Har du gele?? Anonymous poster hash: b4c86...e10 jaaa, har det
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Tror ikke du skal stresse for mye med det, den angelsouden høres ut som gir deg mer uro en trygghet. Jeg har en liggende selv men hae ikke brukt den. Mener det er litt falsk trygghet, vi er ikke erfarne til å gjøre det og skal derfor ikke stole på det! Anonymous poster hash: b4c86...e10
Aquarel Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2014 Tror ikke du skal stresse for mye med det, den angelsouden høres ut som gir deg mer uro en trygghet. Jeg har en liggende selv men hae ikke brukt den. Mener det er litt falsk trygghet, vi er ikke erfarne til å gjøre det og skal derfor ikke stole på det! Anonymous poster hash: b4c86...e10 Det stresser meg ikke, har ikke prøvd så alt for ofte. Syntes bare det hadde vært fint og finne lyden siden angesound'en bare støver ned.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Jeg hadde aldri problemer med å finne den. Hadde på mye gele, plasserte doppleren nederst på magen og bevegde den forsiktig til jeg fant lyden, som oftest litt til høyre. Høres ut som et lite tog, hehe! Anonymous poster hash: 656a1...3cd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 For meg har Angelsounds vært genial og hadde aldri problemer med å finne hjertelyden. Fant den første gang i uke 9 i begge svangerskap. For det første må du ha masse gele på magen, deretter må du føre doppleren saaaaaakte. Vri den gjerne litt på skrå for å få bedre lyd. Konsentrer deg om området midt mellom navlen og skambenet, samt litt til hver side. Vet man lett kan bli utålmodig, men når du først finner den er det veldig mye enklere neste gang. Anonymous poster hash: 8029b...449
strikkedia Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 jeg fikk beskjed av en gynokolog når jeg var på ordinær ultralyd å ikke bruke angelsounds eller lignende, dette pga noe energi som man ikke vet virkningen av.. så da har jeg sluttet, men har vel brukt det sikkert 10 ganger før det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå