Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Han har i en liten periode våknet i 3-4 tiden. Han har da fått komme inn til oss. Problemet er at han sovner ikke på lenge, når han ligger i vår seng. Hva ville dere gjort? Han er så vane med å få komme inn til oss, at han hylskriker hvis han ikke får lov. Hadde han sovnet i senga vår, hadde det ikke vært et problem. Men hele familien mister nattesøvnen, sånn som det er nå. Anonymous poster hash: 2cda6...7c4
Prøverpåentil Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Ta kampen og legg han tilbake i senga. Gå inn og ut av rommet.. Vi er midt i en sånn kamp, vår er 19 måneder. Hun har og hatt vane for å komme over til oss i løpet av natta.. Og ligger bare og sparker og kaver. Tungt.. Men det hjelper litt allerede etter kort tid..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Så vi må bare ta kampen? Men hva om han har behov for nærhet og kos? Anonymous poster hash: 2cda6...7c4
☆☆☆ Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Så vi må bare ta kampen? Men hva om han har behov for nærhet og kos? Anonymous poster hash: 2cda6...7c4 Gi mykje nærleik og kos på dagen. Natta er for søvn.
Prøverpåentil Skrevet 2. mai 2014 #5 Skrevet 2. mai 2014 Jeg tenker at når de er såpass store, skal de klare og sove selv. Selvfølgelig vil de komme over til mamma og pappa om de er vant til det. Det er jo sikkert kjempe kos.. Men tror ikke det er noe de MÅ ha, så lenge får nok kos og oppmerksomhet på dagen (slik hun andre sier her)
trekkoppfugl Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Han får sikkert nærhet og kos om dagen om natten trenger han først og fremst søvn. Ta opp kampen, den behøver ikke å være sa lang. Her tok det to dager.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #7 Skrevet 2. mai 2014 Takk dere!! Jeg tror ikke han mangler kos og nærhet. Men man vet jo aldri Vi får bare ta kampen.. For slik som dette, kan vi ikke ha det. Anonymous poster hash: 2cda6...7c4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Å ta opp kampen er mitt svar også, men du kan gjerne være inne hos han mens det pågår. Vi flyttet senga til sønnen vår inn på rommet vårt igjen da han var to år. Vi hadde tatt kampen i to uker uten at det fungerte. Han sov hos oss til han ble 3,5 år og vi sov mye bedre alle sammen. Hvordan er dagsøvnen? Kan du kutte noe der? Anonymous poster hash: bdb27...4bd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Jeg har så klart tenkt å være inne hos han. Jeg kan ikke la han skrike alene... Jeg kunne kanskje kuttet på dagsovingen. Men det er litt vanskelig når han ikke sover på natta. Han vil jo gjerne sove. Anonymous poster hash: 2cda6...7c4
Nodisc Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Har samme problemet sjøl, snart to år.. Men han vokner mellom halv 5 og 5 og er tydelig ikke klar for å våkne enda. Vi tar han òg i senga, men blir jo berre kaving og hopping etter 2 minutta kos. Men korleis gjere det om natta da? Legge han ned og berre la han grine? La han grine kor lenge? Han komme jo garantert ikkje til å sovne igjen.. Han blir helt i fra seg dei gangane vi har prøvd, både når vi har gått ut av rommet og viss vi er i rommet..
Tjofsen Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Vi slet med å legge vesla i den alderen. Vi fikk ikke forlate rommet før hun hadde sovnet. Så prøvde vi lydbok. Da gikk leggingen som en drøm. Kan være verdt et forsøk å la han høre på lydbok når han våkner midt på natta.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Høres fornuftig ut. Jeg har ikke tro på gråtemetoden. La barnet kjenne seg trygg. Om det ikke funker med alle i dbl-senga , så sov med barnet på barnets rom. Vi har stort sett vår 2åring i mellom oss hver natt. Noen ganger fra kl 1, andre fra 5-5:30. Han sovnet igjen ganske fort, men av og til er han urolig. Da er det gjerne noe ubehag, som luft i magen el. Jeg har så klart tenkt å være inne hos han. Jeg kan ikke la han skrike alene... Jeg kunne kanskje kuttet på dagsovingen. Men det er litt vanskelig når han ikke sover på natta. Han vil jo gjerne sove. Anonymous poster hash: 2cda6...7c4 Anonymous poster hash: 8c670...11a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå