Gå til innhold

Hvordan bli selvhjulpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at samboer mest sannsynlig har ei på si. Som han er betatt av. Jeg har ikke mulighet til å gå før jeg har blitt sterk nok til å klare meg helt av meg selv. Har ingen familie i denne delen av landet, og ingen nær omgangskrets. Kan gjøre så å si alt i huset og med dyra, pluss skifte dekk, olje og filtere på bilen, skifte fliser og diverse. Likevel føler jeg meg ikke selvhjulpen nok til å gå enda.

Trenger noe sparetips, tips til å få bedre selvtillit og mestringsfølelse, og oversikt over hva dere damer som er veldig selvstendige klarer av oppgaver og slikt.

Anonymous poster hash: af811...dcb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man klarer det meste ved hjelp av internett, og det finnes ingen bedre måte å bli selvstendig på enn å MÅTTE gjøre det selv :)

Er jo heller ingen som sier at du trenger å bli boende i den delen av landet hvis/når du bestemmer deg for å gå?

Anonymous poster hash: 42d93...9e4
Skrevet

Jeg forstår godt tankene dine, men jeg har kommet frem til at ingen er helt selvhjulpne. Alle trenger hjelp til noe, for man kan rett og slett ikke kunne alt! Og som hun over sier, så lærer man seg mye av å MÅTTE gjøre ting selv. Ikke vær redd for å be om hjelp!

Skrevet

Du kan mer enn meg, hehe, og jeg er ikke i tvil om at jeg hadde klart meg. Har ingen planer om å gå d..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...