Gå til innhold

Forstår meg ikke på denne mannen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann tok kontakt med meg på en nettdating side. Vi chattet i 4 timer den kvelden. Kjemien var bare helt fantastisk. Etter dette ringte vi hverandre og pratet timer om dagen. Sendt og masse meldinger. Begge pratet om alt vi ønsket sammen. Pratet om at vi allerede hadde falt for hverandre. Så møttes vi etter 2,5 uke. Og det var perfekt. Han viste masse følelser. Vi hadde 2 dater. Den ene i 8 timer, og jeg fikk han til å rødme, han klarte ikke ta øynene fra meg, heller ikke hendene. Han pratet om at han klarte ikke å forstå hvordan man fikk en sånn kontakt med et annet menneske, sa ellers og utrolig mye pent om meg. Vi kysset, men ikke noe mer. Så var det masse telefoner og tekstmeldinger fra han. Vi skulle møtes en uke etter. Så dagen før vi skal møtes, så får jeg melding om at kjemien ikke stemmer for han. Men han ville være venner.

Så de 2 siste dagene har vi vært sammen, og han sov på sofaen. Jeg er veldig klar på at er vi venner så har vi ikke sex eller noe sånt. Jeg vil jo komme over han. Men jeg får så mange komplimenter, jeg er perfekt, og jeg tenner han vilt, det vet jeg at jeg har gjort fra dag 1. Og han prøver hele tiden og komme borti meg. Ser vi på film, så setter han seg inntil meg. Og i går da han skulle dra, så fikk jeg verdens beste klem som aldri tok slutt, og han tok og holdt meg i begge hender og slet med å slippe taket. Så meg inn i øynene som en forelska hundevalp.

Jeg kjenner den kjemien mellom oss så sterkt. Og tenker at den sexuelle kjemien er der helt klart. Og fatter ikke hvorfor han ikke vil prøve å få et forhold til å funke. Da så mye stemmer. Lurer jo på om det er noe han er redd for elle noe sånt.

Anonymous poster hash: 2dd14...ad3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er redd, redd for sine egne følelser, sin egen reaksjon. 

Kanskje han likevel vil være singel.

Anonymous poster hash: 17c8c...5eb
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det her er en mann som vil ha i pose og sekk - være singel uten forpliktelser og ha fast "mus". Ikke ha sex med ham.

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg kommer ikke til å ha sex med han. For da får han i pose og sekk.

Han har nylig godt ut av et forhold, hvor hun var utro og behandlet han veldig dårlig. Vet at han ble veldig såret. Så tenker at kanskje han bare ikke er klar ennå.

Etter at han dro fra meg i går, så ringte han etter 30 min, og pratet i en time. Da hadde vi vært sammen i 2 dager før. Jeg får og god morgen melding hver morgen. Føler at han behandler meg som en kjæreste. Vi bare kysser ikke og har sex. Og det er fordi jeg ønsker det.

Skrevet

Tenker at han ikke er klar, men alikevel er det. Ville vært tålmodig :-) Vi damer sier også så mye rart og sender mixa signaler, uten at det betyr vi er så ille ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar! Ja, kanskje jeg bare må være tålmodig. Men samtidig ønsker jeg å går videre, for å beskytte meg selv. For denne mannen er så flott, at jeg vet jeg kommer til å falle hardt. Og da går jeg på en smell. Men venner skal vi fortsette å være. Så får jeg bare se hva framtiden bringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...