Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Har en liten kar her som har rundet året. Han er alltid tett i nesa/snørrete og presser veldig på utpust, vært sånn siden 6 mnd ca. I tillegg har det de siste ukene dukket opp eksem litt her og der på kroppen, som kommer og går. Vi har vært hos fastlege flere ganger men får hver gang beskjed om at "noen bare er sånn som små" og at det ikke kan påvises allergier på så små. Denne fastlegen er en stresset type og jeg vet ikke om jeg klarer helt å stole på at det "bare er sånn". Gutten virker ikke å plages nevneverdig, bortsett fra tungpust spes på kveld. Det kan nevnes at vi har hund, og at jeg sliter med pollenallergi selv, i tillegg har vi begynt å gå over til vanlig melk - fra mme. Noen som har testet småttiser og fått vettug hjelp? Anonymous poster hash: d589a...bb8
mamma_til_gutt Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Bor du i sentrale strøk? Be hs henvise deg til et spesialistsenter for barn i nærheten. Vi er utrolig fornøyd med det i Strømmen, om du bor her omkring
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Var hos legen med min gutt på 1,5 år i forrige uke, fordi jeg hadde mistanke om at han reagerer på noe. Han har endel av de tegnene du beskriver din har. Jeg forklarte til legen, hun sa at hun ikke trodde han hadde allergier, men tok allikevel blodprøver som testet mange allergier, bla mange ulike matvareallergier og pollenallergi. Så fikk jeg svar 3 virkedager senere (han hadde iflg testene ingen allergier). Ville "krevd" at han testes! Lykke til! Anonymous poster hash: 54a7d...076
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Test barnet ditt, men sjeldent man får svarsom er 100 %. Min slo ut på eggehvite allergier, men gluten som han reagerer sterkest på vises ikke på prøver. Samme med melk. Vises ikke.... Han er 19 måneder. Anonymous poster hash: f4b08...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå