Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Vi har kjøpt inn masse sånne små, gjennomsiktige bokser som skal settes på alle plassene. Jeg hadde først tenkt å bake makroner til alle, men har funnet ut at jeg hverken har tid eller talent nok til å bake 160 makroner, og i tillegg blir det fryktelig stress å måtte sette ut så mange makroner den dagen vi skal gifte oss. Vi har derfor kjøpt inn to bokser med jellybeans i Sverige som vi skulle fylle boksene med, men når vi kom hjem så vi at de for det første hadde helt feil farge, og for det andre har vi bare kjøpt nok til halvparten av gjestene. Jeg vet dette høres helt tullete ut, men kan noen komme med idéer til andre ting man kan fylle boksene med? Som gjerne ikke koster skjorta? Anonymous poster hash: f0096...f1a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Nonstop. Hjertesjokolader. Skittles. Drops. Et ord til hver enkelt som beskriver dem. En tegning fra barnet deres.( 160 er kanskje litt mange) Røde kondomer. En smell bonbon. En hvit ballong. Tvist. Anonymous poster hash: 8cc1e...e71
humlemamma Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Marshmallows! Mini eller vanlige, ettersom hvor store de er. Vet de finnes i rosa og hvite blandinger også, men aner ikke hvor.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Tydelig at jeg ikke er ofte i bryllup... men må du ha noe slikt til gjestene i det hele tatt, da?? Middag, dessert og masse kaker holder for min del Anonymous poster hash: 3afd6...2a7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Tydelig at jeg ikke er ofte i bryllup... men må du ha noe slikt til gjestene i det hele tatt, da?? Middag, dessert og masse kaker holder for min del Anonymous poster hash: 3afd6...2a7 Nei, jeg må ikke, det var bare noe jeg bestemte meg for for lenge siden, og nå har jeg handler inn boksene, bånd til å ha rundt og laget klistremerker, så nå føler jeg at jeg liksom ikke kan droppe det. Tusen takk for alle gode tips! HI. Anonymous poster hash: f0096...f1a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Lovehearts? Åå, den idéen likte jeg kjempegodt. HI. Anonymous poster hash: f0096...f1a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Du kan bestille lovehearts på nettet med egen skrift på)) Anonymous poster hash: 73435...a44
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Dropp hele boksene og bruk dem til de 5000 småtingene barna får som du skulle hatt bokser til. Anonymous poster hash: a1343...fac
Nettisen:) Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Love hearts, gjerne småpakkene så gjestene får uåpnet godteri. Husker at man kunne få egen tekst på for noen år siden ihvertfall:)
Blåfrua Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 http://www.beau-coup.com/wedding-candy-favors.htm
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 skal du ha noe godteri oppi bør det iallefall være noe innpakket! Anonymous poster hash: 109de...bd0
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 De selger mye fint bryllupsgodis på congratulation.no. Anonymous poster hash: 8c015...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå