Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 24 år gammel, alenemor til ett barn, fester sjelden, har god kontroll på alt, studerer på høyskolenivå, har det stabilt og fint rundt seg... Men, er på hyttetur av og til ( 2 ganger i halvåret ), med noen gode venner og da både drikker hun, røyker hasj og snorter amfetamin. Kun da, aldri ellers. Hun framstiller seg selv som supermamma, men en supermamma gjør da ikke dette? Eller? Anonymous poster hash: 94016...559
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Så lenge det ikke går ut over barnet, så er det vel greit, tenker jeg. Hun har vel behov for å feste og slå seg løs litt av og til da.... Anonymous poster hash: 37fe3...68d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Au da. Hun kunne godt latt dopet ligge. Ellers høres hun flott ut. Anonymous poster hash: 787cc...947
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Artig forsøk på å prøve og få respons på en "case" som handler om deg. Anonymous poster hash: c5194...063
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Du har helt rett - en "supermamma" driver ikke med ulovlige narkotiske stoffer! Anonymous poster hash: d64cd...daa
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Nja, vet ikke jeg altså.. Jeg tenker litt som så at når man er mødre og hiver i seg dop på fritiden, da går man ned noen hakk altså. Så irriterer meg at hun omtaler seg selv som supermamma, mens hun på fritiden gleder seg til neste hyttetur... Hehe, dette er nok ikke meg.. Jeg er i samme situasjon som hun, men litt yngre, fester minst en gang pr mnd og hater hytteturer... Anonymous poster hash: 94016...559
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Anstendige mennesker driver ikke med narkotika. Blir hun tatt blir hun ikke bare meldt til politiet, men barnevernet også. Med rette! Anonymous poster hash: 7417a...49e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Au da. Hun kunne godt latt dopet ligge. Ellers høres hun flott ut. Anonymous poster hash: 787cc...947 Enig. At hun rører hasj et par ganger i året ser ikke jeg på som noen krise, selv om jeg aldri hadde gjort det selv. Men amfetamin hører ingen steds hjemme når noen har blitt forelder. Anonymous poster hash: 28f4f...3cc
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Det sies jo at mennesker i alle samfunnsklasser driver med narkotika på fest. Jeg liker det ikke og jeg synes ikke det er greit, selv om de er fantastisk på alle andre områder. Anonymous poster hash: 2f7e5...a78
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Narkotikan hadde hun kunnet latt være, men ellers høres hun jo ut som en super mamma, og alle fereldre har behov for et avbrekk. Viss hun hadde kun ventet og levde for neste hyttetur så hadde det sklidd ut på hjemmebane. Anonymous poster hash: a0f62...8ab
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #11 Skrevet 2. mai 2014 Amfetamin er ikke greit... Ellers høres hun passe supermom ut spør du meg! Weed is for the people Anonymous poster hash: 5e2a9...e90
Nullstress;) Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Det finnes ingen supermamma... Men en god og omsorgsfull mor som tR vare på de rundt seg, er en god mor. Jeg syntes det helt idiotisk å gjøre dette, selv om det dreier seg om noen få ganger, og da langt borde fra barna! Hva om noe skulle skjedd? Dårlig dop? For mye? Ikke like gøy for barna å fortelle at mamma døde av en overdose! Uansett, det er ulovlig av en grunn. Dette skader både kropp og sjel. Det hjelper ikke at man tar mange riktige avgjørelser når man tar så store, alvorlige og feile avgjørelser som dette innimellom.
Englenemine Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Dop og supermamma er to ord jeg ikke matcher.
Gjest Pusikatt Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 Jeg er i mot dop! Det hører helvete til, enten man har barn eller ikke. På den annen side: det finnes ikke en eneste supermamma, hverken her inne eller ute i RL. Vi har alle våre lyter.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Hasj vs alkohol - hva er egentlig forskjellen (bortsett fra at hasj er ulovlig). Hadde alkohol kommet på markedet nå så hadde det blitt forbudt. Hasj er greit - så lenge det er langt bort fra barn. Amfetamin høres ut som noe jeg ville droppet. Det er sterke saker og mye mer farlig enn hasj. Anonymous poster hash: 64797...713
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Hasj gjør at den mentale utviklingen stagnerer, dvs at hun kommer til å være 24 år i hodet resten av livet. Det gjør ikke alkohol. Håper ikke hun begynte å røyke enda tidligere Anonymous poster hash: c7f59...c2c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Hasj vs alkohol - hva er egentlig forskjellen (bortsett fra at hasj er ulovlig). Hadde alkohol kommet på markedet nå så hadde det blitt forbudt. Hasj er greit - så lenge det er langt bort fra barn. Amfetamin høres ut som noe jeg ville droppet. Det er sterke saker og mye mer farlig enn hasj. Anonymous poster hash: 64797...713 Verre med hasj, enn amfetamin, mener nå jeg. Begge deler er ulovlig, og dem man kjøper det hos, de selger nå både heroin og annet grufullt. Man må se lenger bak i supply chain, enn bare første ledd. Har man virkelig lyst å være med å støtte en slik industri? Ikke særlig reflektert. Anonymous poster hash: 8c396...3c6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 Driver man med dop er man mange hakk under "supermamma". Uansett hvor hardt hun prøver å fremstå som det. Anonymous poster hash: f7a2d...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå