Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Er så lei- plages så inni ....... Bare jeg som plages eller? Siste mnd har jeg bare logget inn vis iPhone og bank id app, for kommer ikke inn via pc. Anonymous poster hash: 5e661...e34
Gjest Løvemusene Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Er så lei- plages så inni ....... Bare jeg som plages eller? Siste mnd har jeg bare logget inn vis iPhone og bank id app, for kommer ikke inn via pc. Anonymous poster hash: 5e661...e34 Jeg vet, er noe dritt! Bruk crome isteden for Explorer, da funka det med en gang!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Er så lei- plages så inni ....... Bare jeg som plages eller? Siste mnd har jeg bare logget inn vis iPhone og bank id app, for kommer ikke inn via pc. Anonymous poster hash: 5e661...e34 Jeg vet, er noe dritt! Bruk crome isteden for Explorer, da funka det med en gang! Hvordan gjør jeg det? Bruker ikke Explorer heller, men firefox mener jeg. Står jeg ikke har Java, enda jeg har det:/ Anonymous poster hash: 5e661...e34
Edelweis Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Du må oppdatere javaen din. Synes det er så mye styr med den javaen så jeg bruker kun bank id på mobil. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Du må oppdatere javaen din. Synes det er så mye styr med den javaen så jeg bruker kun bank id på mobil. :-) Har gjort det. Prøvd alt- oppgradert, avinstallere og reinstallert. Har betalt regninger via mobilen atter en gang nå, men er jo utrolig at det skal være sånn. Og takk dere som svarer:-)) Er ikke sinna- bare veldig veldig skuffa:/ Anonymous poster hash: 5e661...e34
Gjest Løvemusene Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Crome er konkurrenten til Firefox og Explorer, bare søk på Google og last ned, så prøver du der. Det er google sin nettleser. Explorer hos meg maste om at jeg hadde gammel Java selvom den var helt fersk, og det kun på DnB sine sider! Heldigvis har jeg de bare som en bi-bank, holder meg til Skandiabanken 👍😊
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Er så lei- plages så inni ....... Bare jeg som plages eller? Siste mnd har jeg bare logget inn vis iPhone og bank id app, for kommer ikke inn via pc. Anonymous poster hash: 5e661...e34 Jeg vet, er noe dritt! Bruk crome isteden for Explorer, da funka det med en gang! Hvordan gjør jeg det? Bruker ikke Explorer heller, men firefox mener jeg. Står jeg ikke har Java, enda jeg har det:/ Anonymous poster hash: 5e661...e34 Har du trykket på den svarte boksen som ser litt ut som et batteri, ved siden der du blar frem og tilbake. Jeg må plutselig trykke der hver gang for å tillate bruk av Java, jeg bruker og Firefox Anonymous poster hash: b4b7a...bbc
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Var problemer med ICE nett Anonymous poster hash: 254e1...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå