Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg totalrenoverer et gammelt hus og er så usikker på hvilke type lister jeg skal ha.. Hva synes dere er finest? Jeg har et kjempestort vindu i stuen og tenker at det kanskje blir finest med ikke-profilerte lister rundt det. Men da må jeg ha det over alt føler jeg.. Anonymous poster hash: e9bff...27c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Rett, definitivt. Mye mer riktig stil til et hus fra 60-tallet. Vi har også 60-tallshus og alt av lister og dører er glatte (uten profiler), snart blir kjøkkenet det også :-) Anonymous poster hash: 438c1...7fa
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Vi har profilert over alt og etter mitt syn er det helt klart det fineste. Rett profil er kjedelig og lite pent. Anonymous poster hash: 91ec6...559
Førstemann Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Kommer helt an på stilen på huset. Vi har funkishus fra 1970 som nå er innredet i minimalistisk stil. Rette lister er det eneste som funker her.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Enig med Førstemann. Rette lister til minimalistisk. Profilert til klassisk. Anonymous poster hash: 09283...f5e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 For det første så er ikke et hus fra 1960 gammelt. Det er jo ikke 60 år, en gang! Gamle hus er fra før 2. verdenskrig, i min tankegang. For det andre så må du vurdere ut i fra hva slags type hus du snakker om, hvilken stil har/hadde huset opprinnelig? Men jeg vil tro det vil være mest riktig med uprofilert listverk i et hus fra 1960-tallet. Anonymous poster hash: 8b190...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå