Gå til innhold

Listverk; profilerte eller rette (hus fra 1960)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg totalrenoverer et gammelt hus og er så usikker på hvilke type lister jeg skal ha.. Hva synes dere er finest? Jeg har et kjempestort vindu i stuen og tenker at det kanskje blir finest med ikke-profilerte lister rundt det. Men da må jeg ha det over alt føler jeg..

Anonymous poster hash: e9bff...27c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett, definitivt. Mye mer riktig stil til et hus fra 60-tallet. Vi har også 60-tallshus og alt av lister og dører er glatte (uten profiler), snart blir kjøkkenet det også :-)

Anonymous poster hash: 438c1...7fa

Skrevet

Vi har profilert over alt og etter mitt syn er det helt klart det fineste. Rett profil er kjedelig og lite pent.

Anonymous poster hash: 91ec6...559

Skrevet

Kommer helt an på stilen på huset. Vi har funkishus fra 1970 som nå er innredet i minimalistisk stil. Rette lister er det eneste som funker her.

Skrevet

Enig med Førstemann. Rette lister til minimalistisk. Profilert til klassisk.

Anonymous poster hash: 09283...f5e

Skrevet

For det første så er ikke et hus fra 1960 gammelt. Det er jo ikke 60 år, en gang! Gamle hus er fra før 2. verdenskrig, i min tankegang. 

For det andre så må du vurdere ut i fra hva slags type hus du snakker om, hvilken stil har/hadde huset opprinnelig? Men jeg vil tro det vil være mest riktig med uprofilert listverk i et hus fra 1960-tallet. 

Anonymous poster hash: 8b190...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...