Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 At jeg tror og føler han kontrolerer meg og jeg føler meg overkjørt i mitt privatliv. At jeg ikke stoler på han lengre å at jeg har det rett og slett bedre uten han. Anonymous poster hash: efaf6...21d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Hvis du har intensjoner om å avslutte forholdet ville jeg nok gått for den at dere har vokst fra hverandre og at du tror dere kan få det bedre som venner. Med mindre han har gjort noe for å fortjene en dårlig avslutning ville jeg gjort det jeg kan for å holde det sivilisert - særlig hvis det er barn med i bildet. Hvis du vil bli i forholdet ville jeg lagt kortene på bordet og sagt at du føler deg overkjørt og kontrollert, og at du har problemer med å stole på han om dagen (gjerne back opp med noen grunner og eksempler på hvorfor). Prøv å forholde deg rolig, men la han forstå hvordan du oppfatter situasjonen. Foreslå ting dere kan gjøre for å bygge opp igjen forholdet og tilliten, og noe av det viktigste av alt; hør på det han har å si. Prøv for alt i verden å holde dere unna en krangel, snarere prøv å ha en konstruktiv samtale, i verste fall en diskusjon som roer seg før dere avslutter. Anonymous poster hash: b2ee0...dc3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Hvis du har intensjoner om å avslutte forholdet ville jeg nok gått for den at dere har vokst fra hverandre og at du tror dere kan få det bedre som venner. Med mindre han har gjort noe for å fortjene en dårlig avslutning ville jeg gjort det jeg kan for å holde det sivilisert - særlig hvis det er barn med i bildet. Hvis du vil bli i forholdet ville jeg lagt kortene på bordet og sagt at du føler deg overkjørt og kontrollert, og at du har problemer med å stole på han om dagen (gjerne back opp med noen grunner og eksempler på hvorfor). Prøv å forholde deg rolig, men la han forstå hvordan du oppfatter situasjonen. Foreslå ting dere kan gjøre for å bygge opp igjen forholdet og tilliten, og noe av det viktigste av alt; hør på det han har å si. Prøv for alt i verden å holde dere unna en krangel, snarere prøv å ha en konstruktiv samtale, i verste fall en diskusjon som roer seg før dere avslutter. Anonymous poster hash: b2ee0...dc3 Takk for svar. Jeg vet ikke hva jeg vil. Om jeg vil gi han flere sjangser nå. Anonymous poster hash: efaf6...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå