Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 For 5-åring? Har bestilt sånn hotellpakke med inngang til parken. Er det noe ålreit for gitt på 5år? Tenkte å dra på det badelandet også har ikke vært noen av stedene før. Anonymous poster hash: 4503a...858
Førstemann Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Mine jenter har ihvertfall vært veldig fornøyd med Bjørneparken. Og vi voksne synes også det er fint. Man får nærkontakt med en del av husdyrene og se en del av de "ville". Veldig flott miljø for dyrene, noe som vi syns gir en helt annen opplevelse en parker der dyrene har det trangt og åpent.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Min koste seg veldig, elsket spesielt å kose med elgene.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Så fint, da håper jeg det blir en fin tur! takk for svarene Anonymous poster hash: 4503a...858
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Var der for et par år siden. Her var det særlig den store hinderløypa som fenget barna. Vi var også på hakkebakkeskogen-forestilling på kvelden, vet ikke om de har det ennå, men det var bra. Likte Bjørneparken, men den har jo ikke så mye å by på at det frister å dra dit igjen med det første, men hyggelig å ha vært der. Anonymous poster hash: 0ceae...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå