Gå til innhold

trenger input

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er separert etter jeg tok han i å ha nett og tlf kontakt med en dame. Bor hver for oss omgås med barna, han har sagt han vil reparere. Det var planen men tilitten er borte, og han takler ikke usikkerheten min.

Mener jeg skal glemme alt for det ikke betydde noe og ikke fysisk.

Nå er han spydig og kaller meg stygge ting,son ikke er greit. Han er fjern og oppdaterte og er plutslig på Facebook, alt dette gjør meg urolig da han aldri har tid til å snakke i tlf med meg.

Jeg blir holdt for narr?

Og barnebidrag mener han han ikke skal betale for jeg har nok penger, blir oppgitt og frustrert.

Anonymous poster hash: 7ffdf...b48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret og nav snarest. Ikke la han lure deg for noe!

Han var utro. Altså han kan ikke kreve noe av deg. Han skal krype for deg i lange tider!

Anonymous poster hash: 5f20d...e77

Skrevet

Høyrest ikkje ut som ein grei mann. Spydigheter, unndragelse av plikter (bidrag) og bagatellisering er ikkje noko god måte å reparere forhold på vil eg meine.

Ønskar du mannen tilbake? Det er vel det som er det store spørsmålet?

Skrevet

Hun jeg snakka med på familievernkontoret da han drev psykisk misbruk, sånn di så det. Vurderer nav fir bidrag men da må han jobbe net og får ikke sett barna mener han. Lesernes og der hvordan det ser ut men sliter med å løsrive meg,

Skrevet

Vi har barn og jeg vil ha hele pakka, men ikke for enhver pris. Hadde trodd han hadde prøvd mer on han ville ha oss. Vil ikke ha det som var, men sørget over det som var før. Det kommer aldri tilbake?

Etter man har revet hverandre fra hverandre er det mulig å finne sammen igjen?

Skrevet

Det at han er spydig, kaller deg stygge ting, nekter å betale barnebidrag og evt bedriver psykisk mishandling som FVK sier, er da langt verre enn det første du nevner. Jeg hadde aldri villet ta tilbake en mann som behandlet meg som dritt.

Skrevet

Det trodde jeg aldri at jeg ikke ville heller, det har blitt stygt og enkelte ting klarer jeg ikke tolerere men hadde håpet han hadde slutta sagt stygge ting. Er jo altid min feil for jeg ikke forstår hva han sier osv. Endel av meg vet jeg må vidre men sørget og håpet. Men da han blir mer utilgjengelig og er på sosiale medier tror jeg han må ha noe nytt før han brenner broer.

Å denne mannen gifta jeg meg med, utrolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...