Gå til innhold

36 - 37 år- for gammel for nr.3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fylt 36 år denne våren, og vi ønsker oss en nr 3. Er jeg for gammel?

Forrige svangerskap var tøft, jeg kastet masse opp de første 15 ukene, og etterpå fikk jeg bekkenløsning og et noe forhøyet blodtrykk. Hvorfor vil jeg meg selv så vondt at jeg ønsker å gå gjennom dette en gang til?

Ønsket om et tredje barn er ganske sterkt hos oss. Men jeg er så usikker på grunn av alderen. I forhold til jobb, passer det best å begynne prøving i oktober. Men bør vi kanskje bare hoppe til køys så fort som mulig på grunn av alderen? :hjertesmil:

Hva tenker dere? :duskedame:

Anonymous poster hash: ef9d6...f74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt ifra for gammel

Anonymous poster hash: eb6c5...a42

Skrevet

Hæ?

Jeg er like gammel som deg og er høygravid med tvillinger. Dvs. vi får nr 2 og 3 nå. Ikke for gamle!!

Anonymous poster hash: 4e4d9...5fe

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 934a8...5e6

Skrevet

Ikke hvis du ikke føler at du er for gammel. Jeg var selv sliten av småbarnstiden, og jeg er bare 27. Det blir slitsomt uansett alder, og du er ikke så gammel.

Anonymous poster hash: 4de50...9b0
Skrevet

HI her! Takk for oppmuntrende svar!

Da kommer jeg med et oppfølgingsspørsmål. Vi skal gjøre en større utbygging på huset og jeg har et viktig jobbprosjekt til høsten. Alt dette avsluttes i januar 2015. Hadde dere ventet til senhøsten med å bli gravid, slik at alt er i orden når jeg (sannsynligvis) blir liggende på sofaen å kaste opp?

Eller ville dere blåst i dette utenforliggende og satt i gang prøvingen allerede nå på grunn av alderen?

Skrevet

Jeg var 42 da jeg ble gravid med nr 3. Svangerskapet var helt uten komplikasjoner, fin fødsel og babytid!

Anonymous poster hash: 21db8...463

Gjest Julia1984
Skrevet

Ville ikke ventet. Det kan ta tid å bli gravid...og så kommer de obligatoriske 9 mnd i tillegg

Skrevet

Sett igang prøvingen allerede nå. Det kan ta lang tid å bli gravid. Skulle det klaffe fort, vil du være i 2. tri når høsten kommer. Perfekt!

Anonymous poster hash: 398a2...f90

Skrevet

Kjør på :P

Anonymous poster hash: eb6c5...a42

Skrevet

Jeg har fylt 36 år denne våren, og vi ønsker oss en nr 3. Er jeg for gammel?

Forrige svangerskap var tøft, jeg kastet masse opp de første 15 ukene, og etterpå fikk jeg bekkenløsning og et noe forhøyet blodtrykk. Hvorfor vil jeg meg selv så vondt at jeg ønsker å gå gjennom dette en gang til?

Ønsket om et tredje barn er ganske sterkt hos oss. Men jeg er så usikker på grunn av alderen. I forhold til jobb, passer det best å begynne prøving i oktober. Men bør vi kanskje bare hoppe til køys så fort som mulig på grunn av alderen? :hjertesmil:

Hva tenker dere? :duskedame:

Absolutt ikke😉

Det er helt vanlig i dag å få barn fra 35 og oppover, mange starter jo da og du prøver på nr 3.

Det gjør vi også, mistet dessverre for 1 ule siden:(

Men vi prøver igjen og jeg er 37, vil nok være 38 før vi får en om det klaffer.

Lykke til:)

Anonymous poster hash: 9e095...3f8

Skrevet

Har en på 9 mnd. Nr fire kom litt overraskende for å si det sånn.

Er 46 snart :P Gikk fint det.

Kjør på!

Skrevet

Hei, er 36 selv og er gravid nå med nummer 3. Blir mamma rett før jeg fyller 37. Frisk og fin og i god form, litt trøtt bare, men er jo ganske naturlig i en graviditet. Ville nok ikke ventet så veldig, kan jo fort gå noen måneder innen det klaffer.

Det går nok kjempefint! :-)

Skrevet

Er 43 og vi er i gang med Nr 6

Anonymous poster hash: 1dd8c...2f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...