Gå til innhold

30 days shred - støl- uttøyning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som trener dette, er dere støle? Tøyer dere mer enn det fra treningsvideoen?

Jeg har nettopp tatt dag 3 på level 1 og er helt ødelagt... Til morran i dag kom jeg så vidt ut av senga. Det er bena som er verst,særlig bak på leggene. Noen gode tips til bedre uttøyning?

Deilig å være i gang, men sååå vondt i kroppen :-P Når blir dette bedre? :-)

Anonymous poster hash: 37846...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tøyer ikke mer ut enn det Jillian gjør, men husker hvor vondt det var den første tiden. Det blir bedre bare ikke gi opp.

Anonymous poster hash: 215f6...f45

Skrevet

Jeg tok dag 4 idag:) Dag to og tre var helt klart verst, men en stund etter runde tre løsnet det:)

Anonymous poster hash: baa8d...cb5

Skrevet

Takk for svar dere :-)

Neida,skal ikke gi opp!!

Hvis du er bedre allerede på dag 4, så er det jo håp :-)

Masserer leggene mine litt i håp om at det hjelper litt ;-)

Hi

Skrevet

Sett tærne opp mot veggen og len deg inn med hele kroppen for å tøye :)

Skrevet

Neida,skal ikke gi opp!!

Hi

Det er absolutt håp:) Jeg trener på formiddagen og kjente stølheten var mye bedre når jeg ka meg igår. Savnet den nesten idag:)

Skrevet

Sett tærne opp mot veggen og len deg inn med hele kroppen for å tøye :)

Jeg gjorde det i dusjen nå, så får håpe det hjelper litt :)

HI

Skrevet

Neida,skal ikke gi opp!!

Hi

Det er absolutt håp:) Jeg trener på formiddagen og kjente stølheten var mye bedre når jeg ka meg igår. Savnet den nesten idag:)

Hehe, jeg tror ikke jeg kommer til å savne stølheten min altså... Jeg går som en gammel gubbe! Hehe :P

Jeg trener på kvelden jeg, etter jeg har lagt unga. Føler det hjelper meg til å sove bedre allerede også! Helt fantastisk å faktisk være fysisk sliten, vanligvis blir jeg liggende å gruble,tenke og vri meg i lang tid, og blir bare irritert til slutt. Leggkramper sliter jeg med også hver natt.

Men nå de siste 3 kvelden har dette vært totalt annerledes! Sovner raskt, og mye tidligere, og har ikke hatt leggkramper.

Jeg tenkte jeg skulle over på ripped in 30 days (eller hva det heter) etter å ha fullført 30days shred. 

Vil du være med? :) Syns det er ålreit å ha noen å gjøre det "sammen med", hjelper litt på motivasjonen :)

Jeg tok mål før jeg trente første dagen, så er veldig spent på neste måling. Tenkte å måle på siste dag av hver level. Tør ikke veie meg da, for da vet jeg at jeg kommer til å henge meg opp i kilo, selvom jeg VET at muskler veier mer enn fett :P Har tatt mål av lår,rumpe,mage,bryst og overarm. Satse på at noe krymper og noe øker :)

Hva er dine mål? :)

HI

Skrevet

Bli med på 30 day shred tråden, for der er det ikke bare 30 day shred som gjelder, men all trening med Jillian Michaels.

Hun har mange gode treningsøkter.

Skrevet

Bli med på 30 day shred tråden, for der er det ikke bare 30 day shred som gjelder, men all trening med Jillian Michaels.

Hun har mange gode treningsøkter.

Har du link? :)

Skrevet

Lurer på hva jeg gjør "galt"? Ble støl etter første dag, altså- var støl andre dag og noe tredje dag, men absolutt ikke mye, mye mindre enn jeg hadde trodd. Hvorfor det? Gjør jeg ikke øvelsene godt nok? Svetter som bare det og tar i det jeg kan. Er nå på dag fire...

Skrevet

Lurer på hva jeg gjør "galt"? Ble støl etter første dag, altså- var støl andre dag og noe tredje dag, men absolutt ikke mye, mye mindre enn jeg hadde trodd. Hvorfor det? Gjør jeg ikke øvelsene godt nok? Svetter som bare det og tar i det jeg kan. Er nå på dag fire...

Kan legge til at jeg IKKE er trent fra før...

Skrevet

Jeg var verst første 4 dagenne så gikk det over :-)

Skrevet

Jeg vet ikke. Kanskje du er i bedre form enn du føler selv? Eller som du sier,ikke gjør øvelser bra nok. Jeg strammer alt jeg har i hver øvelse, pusher meg til maksimum i alt,slår skikkelig i bokseøvelsen(ser for meg at jeg slår faren mim,blir sint og tar i).

Jeg blir ikke særlig svett,men det brenner i ansiktet etter trening. Puster somen hvalross også. Tror ikke man MÅ bli støl for at det skal funke da :-) Kjenner du det brenner i armer og bein når du trener,så presser du deg jo ihvertfall :-) Da jobber musklene :-)

Skrevet

Etter hard trening kan det gjøre vondt verre og tøye ut. Musklene man ikke bruker så ofte er mørbanket, og burde ikke utsettes for uttøying. Det å tøye ut er en gammel myte.. Man burde faktisk ikke tøye ut i det hele tatt, heller ta en skikkelig uttøying etter lett oppvarming på treningsfrie dager. Men, det går over, etter 4-5 dager.

Anonymous poster hash: fa36e...fd3

Skrevet

Neida,skal ikke gi opp!!

Hi

Hehe, jeg tror ikke jeg kommer til å savne stølheten min altså... Jeg går som en gammel gubbe! Hehe :P

Jeg trener på kvelden jeg, etter jeg har lagt unga. Føler det hjelper meg til å sove bedre allerede også! Helt fantastisk å faktisk være fysisk sliten, vanligvis blir jeg liggende å gruble,tenke og vri meg i lang tid, og blir bare irritert til slutt. Leggkramper sliter jeg med også hver natt.

Men nå de siste 3 kvelden har dette vært totalt annerledes! Sovner raskt, og mye tidligere, og har ikke hatt leggkramper.

Jeg tenkte jeg skulle over på ripped in 30 days (eller hva det heter) etter å ha fullført 30days shred. 

Vil du være med? :) Syns det er ålreit å ha noen å gjøre det "sammen med", hjelper litt på motivasjonen :)

Jeg tok mål før jeg trente første dagen, så er veldig spent på neste måling. Tenkte å måle på siste dag av hver level. Tør ikke veie meg da, for da vet jeg at jeg kommer til å henge meg opp i kilo, selvom jeg VET at muskler veier mer enn fett :P Har tatt mål av lår,rumpe,mage,bryst og overarm. Satse på at noe krymper og noe øker :)

Hva er dine mål? :)

HI

Jeg er med ;) Har allerede tenkt tanken. Har forresten akkurat fullført dag 5 lvl 1;)

Jeg har slitt med overspising så målet nå er å trene 30 min hver dag. Etterhvert blir det nok en time. For 5 år siden slet jeg med anoreksia, og begynte å overspise for å gå opp i vekt, men det er først det siste halvåret jeg har lagt skikkelig på meg, og har lagt på meg ca 15 kg. Nå nærmer bmi'en min seg overvektig, så nå er det slutt på morroa gitt. Hehe

Så nå skal jeg trene min 30 min hver dag, teller kalorier og lager oppskrifter fra grete roede;) Tenker å legg meg på 1000 kcal nå i begynnelsen, og se hva som skjer:P 

Har kun tatt ett mål, og det er ettpar cm under navlen der jeg er størst. Syntes jeg så resultater etter tre dager så måtte måle igjen, og jammen meg var 4 cm borte allerede;))) Men nå blir det ikke noe mer måling før hver tiende dag som du sier;)

Men vi kan jo skrive i den andre tråden hvor det er mange fler som holder på?;)

Skrevet

Wow! Du er jammen flink som tar tak i dette! Imponerende :-)

Ja,vi kan skrive i den andre tråden :-)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...