Gå til innhold

Motta bilder av andre damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok i deres forhold at mannen spørr andre damer om bilder av de, i undertøy?

Anonymous poster hash: 753ef...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hadde mannen syns det var greit hvis du fikk nakenbilder av andre menn? Syns du det er greit?

Anonymous poster hash: 6f42c...d7d

Skrevet

Høres helt sinnsykt ut om dette er tilfellet for deg. Selvfølgelig er det ikke greit. Det er krenkende på så mange plan.

Skrevet

Selvsagt ikke.

Skrevet

Absolutt ikke. Det er langt utenfor hva jeg ville godtatt.

Skrevet

Det er tilfelle her, ja. Har hatt mistanke lenge og sist igår kveld tok jeg det opp med han, der han nekta og spurte hvorfor han skulle ville se andre? Idag så jeg igjennom mobilen mens han holder på med bilen...

Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp med han...

Skrevet

Det er tilfelle her, ja. Har hatt mistanke lenge og sist igår kveld tok jeg det opp med han, der han nekta og spurte hvorfor han skulle ville se andre? Idag så jeg igjennom mobilen mens han holder på med bilen...

Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp med han...

Her er grensen for utroskap for min del, siden han ikke kan være åpen og ærlig om det til deg. Han gjør noe han mistenker vil såre deg, langt i fra greit!
Skrevet

Er i tvil om jeg skal ta det opp ikveld, han kom inn nå..

Skrevet

Jeg høres vel sikkert ut som en dørmatte nå, som noen av dere kaller det osv. Men en ting er at jeg ikke har vondt av det jeg ikke vet. Altså, så lenge han fremdeles tenner på meg, vil ha meg og har KUN sex med meg så orker jeg ikke tenke på hva han ellers gjør. Hadde jeg derimot oppdaga det, hatt en mistanke e.l hadde jeg klikka i vinkel!

Jeg aner ikke hva mannen har på telefon eller ipaden sin. Er ikke interessert heller.

Anonymous poster hash: 31560...214
Skrevet

Samme om han juger for deg og da?

Skrevet

Nei...

Anonymous poster hash: 25667...7b8

Skrevet

Her i din situasjon som du beskriver tenker jeg at du godtar fordi du er redd han vil forlate deg.

Høres veldig vondt ut å vite at den man har kjær faktisk driver en form for utroskap :(

Anonymous poster hash: a9523...25e

Skrevet

Er så vondt :(

Jeg hadde blitt så utrolig lei meg! Og utrolig skuffet :(

Anonymous poster hash: fcf46...d63

Skrevet

Er veldig veldig sårt.... Men aner heller ikke hvordan jeg skal si ifra :-(

Sitter å prøver å være normal i oppførsel men blir sur fort...

Skrevet

Jeg hadde ikke synes det var greit. Du fant altså melding hvor han hadde etterspurt bilde og dama hadde også sendt bilde til han?

Anonymous poster hash: 8cb8b...770
Skrevet

Dama skrev nei siden han var i et forhold.der han igjen skrev lignende: jo men du kan sende uansett".

Og dette var på mandag... Senest igår pratet vi om mistankene mine, og han nektet...

Skrevet

Usj.. For en ekkel fyr. Tigge bilder av andre damer i undertøy :o

Skrevet

Så hun dama sa først nei men sendte likevel? :(

Så utrolig vondt :(

Drittsekk

Skrevet

Tenker veldig på hva de har som ikke jeg har... Han sier han har alt han trenger, at han ikke trenger se på andre eller prate med andre, nettopp fordi han har meg... Veit ikke hva jeg skal tro....

Skrevet

Han er avhengig. Hadde en eks som var slik.

Anonymous poster hash: 46245...459

Skrevet

Det hadde jeg ikke funnet meg i.. :( Du fortjener bedre enn det.. I mine øyne er han ikke villig til å endre oppførsel heller siden han benekter det han holder på med. Så lenge du tror han så kan han fortsette, på en måte.. 

Anonymous poster hash: c239b...cd0
Skrevet

Blir så tafatt i en slik situasjon :( Om jeg klarer å holde meg, venter jeg til i morgen med å konfrontere han..

Om jeg "tørr", vil jo helst at dette er et mareritt.

Skrevet

Vet du hva!?!

I hele mitt liv har jeg vært avhengig av bekreftelese på at jeg er deilig og fin

Jeg har hatt mange sexpartnere og hatt noe på gang med flere

Har lovet og lygt

Nå har jeg møtt en gutt jeg virkelig elsker og driter en lang i andre menn

De finnes ikke intressant..

Min oppleveles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...