Gå til innhold

Hvor lang tid er "ideelt" mellom nummer to og tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid mellom barn to og tre?

Anonymous poster hash: b5075...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du finner et fasitsvar på det.

Skrevet

Tror ikke du finner et fasitsvar på det.

nei da, skjønner det!:-) men tenkte om folk kunne fortelle hvor lang tid de har imellom, og hva de synes er bra/dårlig med den forskjellen!:-)

Anonymous poster hash: 403d0...7d2

Skrevet

Her er barna født i 01, 04, og 07, veldig fornøyd med det vi altså. Jeg var hjemme i permisjon med første da eldste gikk i 1.klasse på skolen, helt perfekt.

Anonymous poster hash: 9a993...bb1
Skrevet

Her er barna født i 01, 04, og 07, veldig fornøyd med det vi altså. Jeg var hjemme i permisjon med første da eldste gikk i 1.klasse på skolen, helt perfekt.

Anonymous poster hash: 9a993...bb1

ja det er sikkert veldig greit!:-)

Anonymous poster hash: 403d0...7d2

Skrevet

Her er det 6 år mellom nr 2 og nr 3, det er helt perfekt :)

Minsten er født i mai, og mellomste begynte på skole samme høst. Perfekt å være hjemme i permisjon første året hans på skolen :)

Skrevet

8 min mellom en og to, 4,5 år til nr tre.

Vi ventet litt lengre siden vi var redd for twins en gang til, men ikke så lenge at vi mistet søskenprioritering i bhg..

Ser jo at tette barn leker bra, og at minsten nok ikke blir å leke med de store. Men h*n blir forgudet av store barn som klarer mye selv og liker å hjelpe til.

De store er ikke lengre mammadalter, så de ble ikke sjalu på minsten heller.

Anonymous poster hash: 78634...7b5

Skrevet

Jeg har to år mellom de to eldste og så fire år til neste. Da eldste begynte på skolen, var jeg i permisjon. Tenkte det skulle være fint, men det var ikke greit med ammetåke og skolestart samtidig. Men det er greit med store barn som kler seg selv og som kan hjelpe til når jeg trenger det. Går glatt om morgenen i forhold til å ha to (eller tre) små, så nå når minsten er halvannet år, er det egentlig kjempefine tider.

Anonymous poster hash: 27bca...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...