Gå til innhold

Vilde Stiftelsen i Horten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til dette stedet. Må være alvorlig svikt i omsorgsevnen til foreldre når man må dit, eller er det feil ?

Anonymous poster hash: 63620...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der. Men siden du ser slik på det er du den siste jeg ønsker å kommentere for eller i mot om hvordan jeg anser meg selv som omsorgsperson. Synes du er utrolig nedlatende og nokså frekk med slike påstander. Utrolig fordomsfullt og ha en slik påstand.

Anonymous poster hash: 9c863...e90

Skrevet

Er som regel noe alvorlig galt i situasjonen når barnevernet må gå til det skrittet å plassere noen der, utfra hjemmesiden til det hjemmet. Må være rus, psykisk ustabilitet eller andre svikt som barn kan lide under. Sjelden foreldrene har innsikt til å se sine mangler som er skadelidende for barna.

Anonymous poster hash: 63620...3b8

Skrevet

Det kan også være noe alvorlig galt med de ansatte i bv. Kan si det sånn. Jeg ble spurt av stiftelsen og statens barnevern om hvorfor jeg var der for de kunne ikke se noe i det. Men blir man først bedt om og dra ned eller ta i mot vedtak å du sier nei. Anser de deg som en dårlig omsorgsperson som ikke vil la seg kontrollere av andre mennesker.

Anonymous poster hash: 9c863...e90

Skrevet

Påstanden din er feil HI,...

Anonymous poster hash: 41ff7...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...