Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Jeg er i utgangspunktet en ganske sosial person av meg. Jeg har alltid hatt masse venner og aldri problemer med å ha noen å finne på noe med. Men...for 7 år siden flyttet vi til mannens hjemsted. Han er ikke så sosial av seg og liker best å være bare oss om kveldene. Nå kjenner jeg det tærer skikkelig på. Jeg er over førti og merker det er ikke så lett å få nye venner. Jeg har mange bekjente her. Vi har tre barn på barneskolen så innimellom er jeg på utflukter og slikt ned foreldre og barn som er venner med våre. Men jeg savner venninnene mine. Jeg ser jo alt de driver på med på Facebook. Som denne helgen er alle på tur sammen. Men siden jeg ikke har bodd hjemme på mange år blir jeg ikke invitert med. Når jeg snakker med de på tlf er det alltid det samme...de savner meg og skulle ønske vi kunne flytte tilbake. Det vil jeg og!!!!! Jeg hater å bo her og merker mer og mer at jeg blir innesluttet og lei. Jeg har et ensomt yrke og er selvstendig næringsdrivende. Jeg trener men der får man ikke akuratt venner. Ikke henger jeg på lekeplasser for minstemann er for stor for det. Det er søren ikke lett å finne venner. Det virker som de fleste har nok med de de har. Jeg tror ikke jeg er en person som ingen vil være med og jeg er alltid blid og høflig med de jeg møter, men jeg begynner jo å lure på om det er noe galt med meg :-( Anonymous poster hash: 8e72b...959
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Uff, vil bare si at jeg føler med deg! Det er forferdelig å ikke ha venner:( vi flyttet til mannens hjemsted for et år siden, og jeg blir gaal av at jeg fremdeles ikke har en eneste venn jeg kan finne på noe med. Jeg er hvertfall sosial sammen med mannens venner, men føler liksom ikke at jeg når inn til å bli ordentlig venn med damene til kompisene hans:( Før jeg fikk barn hadde jeg masse venner, og jeg er blid og sosial, men merker jeg blir mer og mer innesluttet fordi jeg aldri gjør noe på egenhånd:( Dette ble ingen tips, men du er hvertfall ikke alene:) Anonymous poster hash: 57bf4...1d2
piranha Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Jeg la ut en forespørsel etter nye venner her inne, og har truffet et par veldig hyggelige damer Den som intet våger intet vinner
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Skriv hvor dere bor i allefall Så kanskje noen strekker ut en hånd Anonymous poster hash: afdc1...41a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Hvor bor du da? Jeg hadde det sånn som deg, og var veldig ensom, så fikk jeg plutselig god kontakt med et par herfra, og nå er vi en liten gjeng med venninner som ofte finner på noe, vi har alltid plass til en til. Anonymous poster hash: 35a45...22a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Jeg bor litt utenfor Bergen sentrum. HI Anonymous poster hash: 8e72b...959
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 det er ikke noe galt med deg. jeg vet hvordan du har det... etter hvert som man får barn og sånn så føler jeg vennskap blir vanskeligere å holde. blir mer overfladisk ettersom man ikke har tid til å snakke om løst og fast flere ganger i uken osv... nå har jo du en litt annen situasjon ettersom du flyttet fra nære venner du hadde, men jeg kan relatere meg til følelsen av å være ensom å ønske vennskap. jeg har ikke så mange råd.. er det ei du trener med eller en av mammaene til barna dine du har litt til felles med? det går jo an å prøve å spørre henne en gang det passer om hun og mannen vil komme til dere på middag... grilling med barna eller noe? så blir dere kanskje invitert tilbake osv.... Anonymous poster hash: 38cb8...6bd
piranha Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Jeg bor også i Bergensområdet send meg gjerne en pm Flyttet hit i fjor sommer, og fyller 38 år til sommeren
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Jeg bor også i Bergensområdet send meg gjerne en pm Flyttet hit i fjor sommer, og fyller 38 år til sommeren Du kan heller arrangere ett nytt Bergenstreff Er selv fra Bergen å hadde vært koselig å møtt nye folk. Anonymous poster hash: 5b0dc...25b
piranha Skrevet 1. mai 2014 #10 Skrevet 1. mai 2014 Tror jeg skal overlate å arrangere Bergenstreff til proffene, jeg er ikke så kjent at jeg vet hvor, hva og når som er fornuftig enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå