Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Skrevet 1. mai 2014 Vi har hatt middag altså så er ikke det jeg tenker på Anonymous poster hash: 6ed7e...aa1
soleia Skrevet 1. mai 2014 #2 Skrevet 1. mai 2014 Laga ein gamal klassikar her om dagen, Ostesufflé med salat og litt steikt bacon eller evt skinke til. Det tek jo litt tid med steikinga, men ser lekkert ut http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/ostesuffle/
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Skrevet 1. mai 2014 Laga ein gamal klassikar her om dagen, Ostesufflé med salat og litt steikt bacon eller evt skinke til. Det tek jo litt tid med steikinga, men ser lekkert ut http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/ostesuffle/ Nam, det så godt ut. Om ikke idag så absolutt en annen dag:) Takk:) Anonymous poster hash: 6ed7e...aa1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Skrevet 1. mai 2014 Hjemmelaget hummus med enten oppskårede grønnsaker og/eller godt brød til å dyppe med Anonymous poster hash: 13464...586
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #5 Skrevet 1. mai 2014 Skjær opp grønnsaker å legg i ei skål med vann!! Mmm.. Kjempegodt også veldig sunt selvfølgelig vann til. Anonymous poster hash: 375a0...252
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Skjær opp grønnsaker å legg i ei skål med vann!! Mmm.. Kjempegodt også veldig sunt selvfølgelig vann til. Anonymous poster hash: 375a0...252 Altså- jeg tenkte da på kveldsmat og jeg tror barna ønsker noe annet enn rå grønnskaker til kvelds etter å ha vært ute hele dagen. Ellers er tipset vel og bra, men det er nok noe vi heller koser oss med som mellommåltid eller til en film;) Anonymous poster hash: 6ed7e...aa1
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #7 Skrevet 1. mai 2014 Skjær opp grønnsaker å legg i ei skål med vann!! Mmm.. Kjempegodt også veldig sunt selvfølgelig vann til.Anonymous poster hash: 375a0...252 Altså- jeg tenkte da på kveldsmat og jeg tror barna ønsker noe annet enn rå grønnskaker til kvelds etter å ha vært ute hele dagen.Ellers er tipset vel og bra, men det er nok noe vi heller koser oss med som mellommåltid eller til en film;) Anonymous poster hash: 6ed7e...aa1 det var ironi vi koser oss med sjokolade når vi ser film grønnsaker har vi sammen med middag Anonymous poster hash: 375a0...252
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #8 Skrevet 1. mai 2014 Ostesmørbrød, arme riddere, omelett? Anonymous poster hash: 65047...ff7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Litt seint nå, men grove vafler med pålegg eller lapper? Det elsker ungene her ;-) Anonymous poster hash: 1f1cd...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå