Gå til innhold

Kan man virkelig slutte elske noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg ta et eksepel; et par som har vert sammen i mange år, sagt de elsker hverandre og vert gjennom mye. Så går det galt på en eller annen måte, slutter man virkelig å elske denne personen?

Eller generelt, kan man bare slutte elske noen man har sagt man elsker?

Føler det ordet blir litt missbrukt, man er på en måte pliktig til å si det til den andre personen om man er i et forhold.

Anonymous poster hash: 0c6dd...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan man. Jeg tror bare de aller fleste av oss elsker barna våre med en uforbeholden kjærlighet som ingen ting kan endre. 

Anonymous poster hash: b52cb...837
Skrevet

Jeg har alltid elsket min mamma. Jeg elsker henne ikke nå lengre. Kan ikke huske når jeg sluttet å elske henne, men over tid endret følelsene seg. Nå tror jeg at jeg nesten hater henne.

Anonymous poster hash: f515d...b40
Skrevet

Jeg har elsket en person INDERLIG!!

Har ikke sett han på 9 år! Han er i mitt hjerte enda

Kan aldri få han...

Men elsker kjæresten også, men ikke på samme måte (tror jeg)

Anonymous poster hash: 4c7b9...b08

Skrevet

Selvsagt.

Jeg elsker ikke eksen min lenger i det hele tatt. Men jeg gjorde jo det en gang.

Men så gjorde han en del ting som fikk meg til å miste følelsene helt for ham.

Skrevet

Jeg sluttet å elske min eksmann fordi han var en komplett idiot. Jeg tror jeg elsket han en gang i tiden. Eller kanskje gjorde jeg ikke det, kanskje vet jeg ikke hva det vil si å elske noen. Men jeg tror jeg elsket ham i mange år, helt til han viste sin sanne side

Anonymous poster hash: 30f70...607

Skrevet

Jeg elsket pappaen til barnet mitt i fem år etter at det ble slutt. Det gikk over gradvis etter det da han oppførte seg mer og mer idiotisk overfor barnet vårt. Nå syns jeg bare han er en stor dust og ser det alle andre har sagt hele tiden.... Kjærlighet gjør blind!

Anonymous poster hash: 0e36a...055

Skrevet

Ja man kan slutte å elske noen

Anonymous poster hash: 2e6ab...189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...