Gå til innhold

Tips til danmarksferie noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært i Danmark før, og har veldig lyst å ta en tur i sommer. Kanskje eg er sent ute, men likevel... Finner vi ikke noe i år, prøver vi igjen til neste år..;-) Har en snart fireåring som virkelig ikke liker når det blåser godt. Så blåser det like mye overalt i danmark?;-) hvilke del av landet er det greiest å bo? I forhold til ting en kan finne på med en fireåring. .:-)

Noen med noen gode tips til hbor vi kan reise og ka vi kan finne på?

Hvor finner vi steder og bor evt? Har sett litt på finn,der er det mye hytter og sånn spredd rundtom, men hadde kanskje vert greit med noe feriesenter eller campinghytter eller noe, så kanskje det blir litt mer sosialt for småen...:-)

Anonymous poster hash: c7df7...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje vore i DK med barn sjølv, men i fjor då vi vurderte det, fekk eg med meg frå innlegg her inne at mange anbefalte Ebelthoft.  Vestkysten er mest vindfull, og egnar seg ikkje så godt for bading  sjølv om der er flotte strender.

Skrevet

Sjekk Kerteminde :)

Skrevet

Har aldri vært i Danmark før, og har veldig lyst å ta en tur i sommer. Kanskje eg er sent ute, men likevel... Finner vi ikke noe i år, prøver vi igjen til neste år..;-) Har en snart fireåring som virkelig ikke liker når det blåser godt. Så blåser det like mye overalt i danmark?;-) hvilke del av landet er det greiest å bo? I forhold til ting en kan finne på med en fireåring. .:-)

Noen med noen gode tips til hbor vi kan reise og ka vi kan finne på?

Hvor finner vi steder og bor evt? Har sett litt på finn,der er det mye hytter og sånn spredd rundtom, men hadde kanskje vert greit med noe feriesenter eller campinghytter eller noe, så kanskje det blir litt mer sosialt for småen...:-)

Ikke noe problem å finne sommerhus, det er uendelig mange. Ferge derimot. De begynner å bli smekk fulle allerede. Så husk å sjekk det først, med mindre dere planlegger å kjøre hele veien.

Anonymous poster hash: f9be6...fb2

Skrevet

Anbefaler forresten Jespershus. Fantastisk sted på Jylland.

Skrevet

Sæby! Billige sommerhus. :) Mye å gjøre. 20 min inn til Aalborg :)

Anonymous poster hash: a750a...681

Skrevet

Ebentoft på Jylland er koselig, var på fyn sist så det ble grei nok kjøre avstand til Legoland, dyrepark og annet morro.

Skrevet

Lalandia i Rødby eller Billund. Vi trives best i Rødby.

Skrevet

Marielyst er visst lunt og lite vind, men jeg har ikke vært der.

Kan også anbefale Sæby, var der for to år siden, sentralt for det meste på Jylland og kort vei fra fergen til Frederikshavn. Koselig liten by og mye å finne på en kort kjøretur unna.

Bornholm er fantastisk flott, men ikke så typisk dansk.

Anonymous poster hash: 7261d...adf

Skrevet

Pakkeløsningene til fergeselskapene lønner seg ofte, da får man f.eks bil på ferga, overnatting og inngangsbilletter til Legoland i en pakkeløsning.

Ungene her virkelig digger Lalandia (vi liker Billund best), fine hytter, fantastisk badeland, lekeland og ikke minst Legoland. Men det er mange pakkeløsninger å velge i, vi har vært på flere feriesentere, men også overnattet på kro.

Veldig greit å ta båten fra Larvik (eller Kristiansand), tar ca 4 timer over.

Anonymous poster hash: f7c9c...f84
Skrevet

Tusen takk for svar..:-) Har notert meg alt nå, så skal eg få sjekket det ut.. Spennende...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...